#renginibul Etkinliğinin Sponsorları Part2

İyi akşamlar #renginibul etkinliğinin sponsorların ikinci bölümünü ancak yazabiliyorum, bizleri o gün o kadar çok hediyeyle eve gönderdiler ki yaz yaz bitmiyor:) İlk bölümde daha çok kozmetikleri paylaşmaya özen gösterdim ikinci bölümde daha farklı hediyeleri paylaşacağım.

Supra Wellness bizlere harika SPA hediyesi verdi. Bloggerleri rahatlatacak ve güzelleştirecek muhteşem bir hediyeydi bu çok mutlu olduk:) teşekkürler..


Misspera alışveriş yapmamız için hediye çekleri göndermiş sitenin genel tanıtımını daha sonra yapacağım. Kadınların en dayanamadığı noktadır alışveriş teşekkürler...

Revox şampuan saçlarımızı beslemesi ve güçlendirmesi için at kuyruğu otundan yapılan saç serumunu göndermiş. Saçlara dirilik veren bu serum hakkında nasıl bir düşüncem olacak merak ediyorum.

Özlem Sabun bu mis gibi kokan taşları göndermiş banyomda yerini aldı bile:)

Libros yayınları son zamanlarda çok moda olan boyama kitabı ve mutluluk klubunu göndermiş. Mutluluk klübünün yazarı Müge Çevik merakla okuyacağım teşekkürler.

Nivea bu kış çok ihtiyacımız olacak olan dudak bakımları göndermiş. Bu balmlar renk renk harika kış mevsiminde de dudak bakımına devam, bu mevsimde çok ihtiyacımız olacak. Teşekkürler

La Roche un hep merak ettiğim termal su spreyini Turuncu Kasa dan  geldi. Yaz mevsiminde kullanacağım yani havalar biraz ısınmalı soğuk havada çok güzel olacağını sanmıyorum. Teşekkürler...

Lokum İstanbul dan harika bir paketti gelen kokularına bittim, teneke kutuda ki mum ve kolonya en favori ürünlerim arasında. içerisinde ki numune kolonya parfüm spreyleri, kibrit ve kokulu mendiller de ayrıca bu paketin mutlu edenlerinden..Teşekkürler.

Sevgili Monami ve Stabilo bizlere muhteşem renklerden oluşan boyama kalemleri göndermişşer. renkler o kadargüzel ki bazılarını işyerime götürdüm orada kullanıyorum. Teşekkürler..

Daha önce de bir etkinlikte tanışmıştım Raw Ganic ile doğal yapısıyla kalbimi fethetmişti. Bu aloe vera ve yeşil çaylı mendiller sanırım çok hoşuma gidecek:) Teşekkürler burmino

Uni Care in biz kadınlar için gönderdiği bu temizlik setini çantamdan hiç ayırmayacağım  sette makyaj çıkarma pamukları, makyaj temizleme mendilleri ve göz makyajını çıkarma pedleri mevcut. teşekkürler. 

Dermo Kozmetik harika bir makyaj taşıma seyahat çantası ile Nuxe nin vücut losyonunu ve
Dr. Murad ın temizleme jelini göndermiş. Teşekkurler.

Consentis çekilişi yapıldı ve bir adedini ben kazandım. Dermecto vücut losyonu atopik ciltlere özel bir seriymiş. Sanırım yağlı ciltlere özel. Teşekkürler.


Cosmed Koruması 50 olan renkli nemlendirici göndermiş. Kokusuz olması özellikle güzel, rengi çok tatlı ciltle temas ettikten sonra yayılması ve cilde emilmesi harika teşekkürler bu harika krem için.


Bebak tan argan yağlı saç kremi sıvı oluşu kullanımı kolaylaştıracak gibi sıvı saç kremlerini severek kullanırım bunu da öyle kullanacağıma hiç şüphem yok. Teşekkürler saçlarımızı düşündüğünüz için..

Rituel de Beaute ile tanışalı çok uzun zaman oldu. Her etkinlikte yanımızda olan bir marka ve ürünleri gerçekten çok güzel özellikle siyah nokta bantları ısıtıcı bant ve diş temizleme mendilleri seyahat çantanızın vazgeçilmezleri olacak:)

Natracare biz blogger kadınlara tamamen organic pedler göndermiş. Hijyenine öenm veren her kadının kullanıma sunulan bu pedleri deneyimleyeceğim. Teşekkürler..

Avalon Organics ten bir şampuan geldi, Bizlere o gün şampuanı tanıttılar saçlar için oldukça iddalı ve güzel olan bu şampuanı denemek keyif verecek.

Hediye Mucidi bu harika sustum yastığını göndermiş. Benim bir yiğenim var 3 yaşında ona verdim. Yastıkla yatıyormuş yastıkla kalkıyormuş:) Teşekkürler..Sizde Hediye mucidine bakabilirsiniz harika hediye seçenekleri var. Sevdiklerinize cici ve değişik hadiyeler verebilirsiniz. 

Tatlım o ile o gün ağzımız tatlandı. En güzel lezzetleri ayağınıza kadar getiren Tatlımo yu yakında buradan okuyabilirsiniz. Teşekkürler hepsi çok lezizdi..

#Renginibul etkinliğinin sponsorları böyleydi reçellerim bir başka etkinliğin harika hediyeleri işle buluşmak üzere sevgiyle kalın:)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.