Lokum İstanbul ile Kokuların Büyüsünde Yaşayın

Selamlar sevgiler reçellerim, #renginibul etkinliğinin bir diğer harika hediyesi Lokum İstanbul un harika paketiydi. Lokum İstanbul eşsiz tasarımlarıyla sizleri lezzet ve koku yolcuğuna çıkartıyor.


Bizlere verilen pakette harika bir kolonya, harika bir mum, numune kolonya spreyleri, kokulu mendiller ve harika tasarım kutusuyla bir kibrit vardı. Lokum İstanbul da bulabileceğiniz şekerlemeler, kolonyalar, mumlar değişik atmosferleri çağrıştıran hediye kutuları bulunuyor. Sevdiklerinize hediye seçeneği bulabileceğiniz harika ürünler var.

Kolonya harika kokuyor, parfum kolonya misket limonu kolonyası o kadar kalıcı ki sürdüğünüz anda her şeye siniyor ben çok sevdim bol bol kullanıyorum. Kolonya çeşitleri bol siteden alışveriş imkanı bulunuyor. İsterseniz sevdiklerinize harika hediyeler verebilirsiniz. Ya da evinize satın alabilirsiniz.


Teneke mum İstanbul temali kutusu ve kokusu ile bizi baştan çıkardı. Mistik kokusu var daha yakmadım ama o kadar güsel kokuyor ki yandığında ortamı nasıl bir koku kaplayacak tahmin etmemek hiç te zor değil:) Yine aynı şekilde sitesinde değişik mumlar var evinizin havasını değiştirmek sizin elinizde kalıcı kokulu mumlar sizler için hazırlanmış üstelik bunlar harika ambalajları ile göz kamaştırıyor.
Sitesine bakmak ve harika ürünleri yakından incelemek için;


Mutlu günler dileğimle...

1 yorum:

madamemine dedi ki...

Hepsi çok güzel görünüyorlar hele benim gibi bi mum delisi için hemen siteye giriyorum :)
madamemine.blogspot.com

Blogger tarafından desteklenmektedir.