Diadermine Sıkılaştırıcı ve 30 Koruma Faktörlü Nemlendirici Krem (LIFT+SPF30)

Yüz bakımı çok önemlidir. Bu sebeple özen göstermek gereklidir. Diadermine sıkılaştırıcı ve 30 koruma faktörlü nemlendirici krem son zamanlarda aradığım özelliklerde ki kreme eşdeğer.  Aradığım hem anti-aging hem de güneş koruması bir arada bir üründü. Tamda istediğim gibi buldum malum güneş ışınları zararlı ve leke oluşumuna sebep oluyor. O sebeple güneş koruması olmadan dışarı çıkmak riskli. 


İşte tek ürünle hem cildime bakım yapıyorum hem de güneşten koruyorum. Cilde ilk sürüldüğünde serinletici bir etkisi var. krem kıvamlı yapısı ile cilt tarafından kolayca emiliyor. Cildinizin sıkılaşmasına yardımcı oluyor. İnce kırışıklıklar üzerinde etkili bana göre, kremi gece de kullanıyorum sabah kalktığımda aydınlık bir yüz ile karşılaşmak mutluluk verici..Üstelik her cilt tipine uygun bir krem sivilcelenme yapmıyor.


Bir çok internet sitesinde satılıyor. Dışarı dada kozmetik marketlerde bulabilirsiniz tabii sıklaştırma ve korumayı uygun fiyata arıyorsanız:) şuan da indirim de 40 lira gibi bir ücrete tabii..

Güzel bir gün olması dileğimle..

Daha önce yazdığım Dr.Metin'nin anti aging krem yazısını için tıktık..

5 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Diadermine ürünleri bende alerji yapıyor nedense :(((

ilke Çevik dedi ki...

güzl günlerde kullan.

Pembe Dünyam dedi ki...

güzel ürünmüş

cagla gormenoglu dedi ki...

Güle güle kullanın daha yaşım erken olduğu için kullanmayı düşünmüyorum ama ilerde lazım olucak :)

hayat reçeli dedi ki...

kremler bazen her cilde uyum sağlıyor, alerjik reaksiyonlar gösterebilir ama diadermine nin alerji yaptığını ilk defa duydum tatlım,

herkese çok teşekkürler:)

Çağlacım tabi ki yaşına uygun ürünler kullanman daha doğru olur. sevgiler..

Blogger tarafından desteklenmektedir.