#renginibul Etkinliğinde Mutluluk Kutusu Lila Kutu:)

İyi akşamlar reçellerim, sizlere bugün #renginibul etkinliğinde Lila Kutunun içinden çıkan harika bir fondoteni anlatmak istiyorum. Lila Kutu bizlere o gün çok şık bir kutuda harika bir makyaj çantası ile muhteşem bir fondoten hediye ettiler. Makyaj çantasının üzerinde çok cici kediler var ama tabi ki dişi kediler:) işyerimde çok rahat kullanıyorum kullanışlı ve çok renkli bayılıyorum.



Lila Kutu da harüka ürünlerle tanışabilirsiniz hem alışveriş yapabilir hemde deneme boylarını içeren kutuya abone olabilirsiniz. Şimdi hemen altta vereceğim linklere tıklayarak inceleyebilirsiniz.

Zao Organicten ipek fondoten.Yapısı o kadar ince ve güzel ki sürdüğünüz ilk andan teninizi kaplıyor ve inanılmaz doğal duruyor. Rengi 704 Neutral tenimle çok ama çok uyumlu oldu. Kalıcı ve sabit terletmiyor ve akmıyor. Cildinizde sorunlu bölgeler varsa kapatıcılık tam pürüzsüz bir tene sahip oluyorsunuz.


 Rengini görmen,z açısından beyazın üzerinde çektim resmini daha net görülüyor bu şekilde. Ben fondöten süngeri ile uyguladım sonuç harika oldu. yaklaşık 10 gündür bunu kullanıyorum sivilcelenme yapmadı. Zao her ürününün klinik çalışmalarını yapıyor. Her biri tek tek testlere tabi tutuluyor. O yüzden gönül rahatlığıyla kullanılabilir.


Ürünlere yakından bakmak için;

Lila kutuyu incelemek için;

Yepyeni ürünlerde buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bıraktığı yumuşacık his çok güzel dimi? Güle güle kullanalım tatlım :)

Kozmetik Blogum dedi ki...

Bu markayi ilk kez duydum. Lila kutu bizi hep yeniliklerle tanistiriyor :)

audrey dedi ki...

çok güzel bir fondötenmiş ben de çok beğendim..

cagla gormenoglu dedi ki...

Emeğinize sağlık. takipteyim. cok beğendim sayfanızı :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.