#renginibul Etkinliğinin Kozmela Çıkarması

Merhaba reçellerim, yine harika ürünlerle karşınızdayım bu sefer yine aynı etkinlikte bizlere Kozmela nın harika paketini yorumlamak istiyorum. İçerisinden muhteşem ürünlerin çıktığı bu paket biz kadınların asla hayır demeyeceği ürünlerle doluydu. Buradan tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

YoungBlood Pudra



Bu pudranın rengi tam benlik çıktı ve tenime cildime harika uyum sağladı. Kapatıcılığı güzel ciltte dağılması harika bende parlamayı önledi. Bu markayı ilk defa deniyorum. Kesinlikle denesilesi bir ürün reçellerim mutlaka deneyin. 

YoungBlood un bir diğer ürünü de Lipstick ti rengi ve dokusu o kadar güzel ki son günlerde elimden düşmez oldu. İçerisinde ki simler de dudaklarıma ışıltı katmama yardımcı oluyor. Kalıcılığı orta gün içinde tazelemek gerekiyor. Ama rengine vuruldum. Bu markanın ürünlerini de denemiş ve görmüş oldum ileride farklı bir ürününü denemeyi de düşünmüyor değilim listeme alındılar.




Kozmelanın bizlere bir diğer farklı hediyesi de Essence nin ürünleriydi. İki farklı ruj her ikisi de güzel zaten Essence nin ürünlerini seviyorum daha önce de kullanmıştım. Renkleri tam benim sevdiklerim. Kırmızı ve Koyu gül pembesi her ikisini de denedim bir gün sürdüm ikisininde kalıcılığı aynı gün içöinde tazeledim. Ama siz altına pudra sürerek biraz daha kalıcılık sağlayabilirsiniz. 


Bu kapatıcıyı daha önce kullandım. Göz altlarınız çok fazla sorunlu değilse bu kapatıcı yeterli gelecektir. Ben veriminden memnunum ama fazla sorunluysa istediğinizi bulamayabilirsiniz. Renklendirmesi güzel. nemlendiriyor da ancak dediğim gibi çok fazla sorunlu ise çok verimli olmayabilir. Ben seviyorum bunu da zevkle tüketeceğim. 

İşte merakla denemeyi beklediğim ürün ufak bir dokunuşla denedim sonuç muhteşem bu bronzer uygulandığı ilk anda hem ışıltı hem pürüzsüzlük hem de bronzluk veriyor. Jane İredale nin ürünlerini çok merak etmiştim. Deneme şansını yakaladım. Bunun için Kozmela ya kocaman teşekkürler markanın mineral makyaj olduğunu biliyorum. Ama nasıl verim sağladığını hiç bilmiyordum bizde ki ürünler çok fazla makyaj ürünleri değil ama bunları denedikten sonra diğer ürünşlerinin de güzel olduğunu istemeden düşünüyorsunuz.

Ve son olarak bu ruj paletini ilk gördüğümde lipgloss değilde ruj sanmıştım. Ama renklendirmesi güzel ve her birinin farklı olması çok hoşuma gitti. Biberli olanı resmen acı gibi yakıyor. Her biri kokusuna ve rengine göre üretilmiş soldan sağa blood orange, espresso, very berry ve chili pepper ama tabi ki bir kahve sever olarak kahve kokulu olana bayıldımmm:)) Hafif renklendirmeyi tercih edenler için ideal olabilir.

Ürünlere bakmak için;

Kozmelayı ziyaret için:

1 yorum:

audrey dedi ki...

gloss paleti ne güzel kokuyor değil mi bayıldım.. .-))

Blogger tarafından desteklenmektedir.