#renginibul Etkinliğinin Pastel Hazinesi

İyi akşamlar reçellerim, gitmiş olduğum #renginibul etkinliğinde bizlere hediye edilen en güzel şeylerden bir tanesi Pastel kozmetiğin harika kozmetik ürünleriydi. Kutuyu ilk açtığımızda karşılaştığımız manzara karşısında çok ama çok mutlu olduk. O günden sonra ürünleri denemeye başladım işe de yeni girmiş olmanın keyfiyle makyaj yapımında kullandım. Şimdi tek tek yorumlamak isterim hani siz de almak isterseniz fikir sahibi olmanız açısından umarım faydalı olacaktır.
Pastel Nude Eyeshadow 

Bu göz far paleti ilk andan renkleri açısından çok sade ve soluk renkler gibi durdu gözümde ancak kullanmaya başladıktn sonra hiç te öyle olmadığını keşfettim. Renkler ten ile birleştiğinde o kadar güzel tonlar veriyor ki son bir hafta içinde vazgeçilmezim oldu. Zaten resimden anlayacağınız üzere kullanılmış olduğu çok belli:) Pigmentasyonu oldukça güzel ve en çok sevdiğim bir yönü de kalıcı olması oldu. nGün boyu tazeleme yapmıyorum ve gözümde yaklaşık 10n saat kalabiliyor. Ama en çok sevdiğim de renklerin gözde duruşu oldu, gözleri o kadar belirgin ve şık tutuyor ki ayna da kendinizi çok güzel hissediyorsunuz. Yakınlarda bir göz farı almayı düşünüyorsanız Nude yi düşünebilirsiniz önümüzün kış mevsimi olduğu düşünülürse kesinlikle tam uygun diyebiliriz...
Bende ki palet no. Basic Nudes 01

Pastel ProFashion Color Correct Contour Set
Bu set son günlerde aradığım hepsinin bir arada olmasını istediğim bir set o kadar sevdim ki 3 işi aynı anda yapabiliyorsunuz. Kontur daha önce hiç yapmamıştım bu set ile birlikte denemiş oldum. Plaet şu şekilde sıralanıyor 1 numara kontur yüzünüzde inceltmek istediğiniz ön plana çıkarmak istediğiniz yerleri konturluyorsunuz, 2 numara aydınlık verme bu benim en çok sevdiklerim arasında beyaz renkle yuzunuzde ışıltı vermek aydınlatmak istediğiniz yerlere uygulayabiliyorsunuz. Mesela ben dudak üstü, elmacık kemiklerinn oraları çok yaparım neden mi? çünkü oralarda aydınlatıcının duruşunu severim...

Pastel ProFashion serisi matte ruj ve Uzun saatler için tasarlarmış Lipcolor
Ah o kırmızı dudaklar demiş bir şair tam da bu rujlar için söylenmiş. Rujda kırmızıyı çok severim bu rujunda renk açısından koyu kırmızı oluşu bana çok cazip geldi bir kere kullandım ama sevdim sürüşünü, kalıcılığını ve rengini numarası 556 garner red...
Lipcolor çok sevmem ben ruju ruj gibi sevenlerdenim ancak bu lipcolorun dudakta tutunuşunu beğendinm diğer lipcolorlar gibi çabuk çıkmıyor dudakta yapış yapış bir his bırakmıyor. Özellikle rengine bayıldım tabi ki neden mi çünkü kırmızı:) no:09

Pastel Moon Light Highlighter
Bu aydınlatıcıya bayıldım desem yeridir. O kadar güzel ki tertemiz bir cilt sunuyor size, uyguladığınız ilk andan sonra yüzünüzde harika bir aydınlık yaratıyor. Ben kullanırken fondotenimle ya da BB kremimle aynı anda sürüyorum ikisini karıştırarak harika bir form elde ediyorum eğer sizde yüzünüzde hem ışıltı, hem aydınlık hem de kadifemsililk istiyorsanız mutlaka bu seriyi denemelisiniz. Kokusu yok denecek kadar az rengi çok tatlı yan, ben bayıla bayıla kullanıyorum mutlaka sizde denemelisiniz. no:100

Pastel ProFashion Kaş Kiti
Son zamanlarda başka bir markanın kaş kitine sarmıştım sürekli kullanıyordum. Ancak bazı videolarda ve sitelerde Pastelin kaş kitine olan ilgi gözümden kaçmamıştı ve kullanmaya karar vermiştim ki kendisi bana geldi zaten o gün çok mutlu olmuştum hep kullanmayı istediklerini görünce insan ister istemez mutlu oluyor. Bu kaş kitini sevdim kalıcılığı renklendirmesi gayet iyi denildiğini kadar olması ayrıca keyif verici. Ama ben kaş sabitleyicimi mutlaka kullanıyorum çünkü rengin ve konturun sabit kalması kaş için çok ama çok önemli. Eğer siz de kaşlarınızdan şikayetçiyseniz ve koyultmak istiyorsanız ve kullanacağınıza karar veremiyorsanız bu kiti mutlaka deneyin göreceksiniz basit bir şekilde kaşları şekillendirmek nasıl kolay..

Sizde bu güzel ürünleri daha yakındna tanımak isterseniz en yakın kozmetikçinize ya da 
adresine başvurabilirsiniz..
Yepyeni ürünlerde tekrar buluşmak dileğimle renkli kalın esen kalın..

1 yorum:

audrey dedi ki...

kaş kiti ve nude palet favorim olacak uzunca bir süre sanıyorum pastel iyi iş çıkarmış gerçekten :-))

Blogger tarafından desteklenmektedir.