Fırsat Sevdası ile Fırsatlı Alış Verişi Yakalayın

Cumartesi gününüz nasıl geçiyor bakalım ben bugun hiç bir program yapmadım bugunu biraz eve birazda bloguma ayırdım. Şimdi sizlere harika bir siteden bahsedeceğim. Bize renginibul etkinliğinde harika çantalar getiren Fırsat Sevdası sitesinden. Bir çok ürünü bir arada bulabileceğiniz çok cici bir site içine girdiğinizde mutlaka almadan çıkamayacağınız cazip çeşitli ürünler bulabilirsiniz.

Bu çantayi bizlere #renginibul etkinliğinde Fırsat sevdası getirdi. O k adar ki son 2 haftadır başka çanta kullanmıyorum. O kadar kullanışlı ki çarpraz olması da ayrıca artı puan getiriyor kendisine:)) Spor ve klasik kıyafetlerle bile kullanabiliyorum.


Fırsat Sevdası nda bir çok ürün bulma şansınız var. Giyim, kozmetik, ayakkkabı, çanta, aksesuar gibi değişik seçenkler mevcut. Kredi kartı ve kapıda ödeme seçenekleri var. bu ince hediye işime çok yaradı günlük kullanıma gayet uygun. Abiye modelleri de sitede var. Siz de uygun fiyatlı ürünler arıyorsanız mutlaka bakın derim. Biz kadınların asla hayır diyemeyeceği çanta ve ayakkabı burada bol miktarda var:)

Sitesinde gezinmek için tıktık;

Mutlu günler dileğimle aksesuarınız bol olsun sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.