Yeni Sellöz ve Sudüşen Şelalesi

Uzun zamandır gezi postu yapmamıştım. Makyaj dünyasında öyle derin yolculuk yapıyorum ki gezilere fırsat kalmıyor. O yüzden artık daha sık gezi postları yapmaya karar verdim. Çünkü şu hayatta en güzel şey gezmek neden mi? insanın hayatında yanına kar kalan tek şeydir...


Geçtiğimiz hafta Yalova Termal Sudüşen şelalesine gittik. Doğa o kadar güzel ve etkileyiciydi ki renklerin dansını hayretle izledim ve büyülendim. Yol boyunca durduk çünkü gördüklerimizi resimlememek imkansızdı. Bol bol resim çektim tabi ki hem poz verdim hem de pozladım:) 


Yeni sellöz köyü çok tatlı bir köy İznik Gölüne yakın  oraya gitmemizin sebebi orada çok güzel bir kasabın restaurantı var ve biz orada hiç yemediğimiz eti yiyoruz. Bu kaçıncı gidişimiz hatırlamıyorum ama eti o kadar güzel ki lezzetli ve tadı damakta kalıyor.Şahin kasap adında bahçeli çok şirin bir yer. Yaz mevsiminde daha güzel oluyor bahçesinde zeytin ağaçlarının altında yemeğinizi yiyorsunuz miss gibi ete doyuyorsunuz. Sadece et yok kasabın kendi yaptığı köfteler, sucuklar biz hepsini yemeden dönmüyoruz. Hepsinden azar azar tadarak devam ediyoruz:))


Oradan da şelaleye gittik ikinci gidişim buraya ama o kadar güzel ki ilkbaharda gelmiştim bir de sonbaharını görelim dedik. İyi de ettik:)

Sizi şimdi resim şöleniyle başbaşa bırakıyorum...
Her tonu görmeniz mümkün renkelrin dansı derler ya aynen işte o dansa şahit oldum:))



Özçekimsiz olur mu? bence olmaz:)






Tabi biraz romantik takılmadan olmazdı:))


ve tabi ki  Sudüşen Şelalesi...







Harika gezilerde tekrar buluşmak dileğiyle sevgiler:))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yermiş gerçekten çok beğendim seni ve ortamı :))

audrey dedi ki...

çok güzel bir yermiş zaten doğa bu mevsimde coşuyor o yosunlar yüzünden yeşillenmiş ağaca bayıldım..

hayatreceli dedi ki...

@kitap güzellik evet harika bir yerdi canım:))sevgiler..

@audrey canımmm insna kendini masalda sanıyor böyle yerlerde öperim sevgiler:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.