Hayat Reçeli 3 Yaşında...



Bugün hayat reçelinin doğduğu gün. 3 sene önce 24 kasım 2011 de yazmaya başladım günler geçti, aylar geçti ve büyüdük şimdi 3.cü yılımızı doldurduk. Bazen ayrı kaldım hiç uğramadım buralara, bazen hiç ayrılmadım başından, ama her ne olursa olsun kalbimiz hep buralardaydı. 

İyi ki seni açmışım, iyi ki yazmaya başlamışım ve iyi ki tüm güzellikleri buraya taşımaya çalışıyorum. 

Uzun seneler yaşlı bir teyze olduğum vakit bile buralarda yazabilme, paylaşabilme ve birlikte olabilme dileğiyle tüm okuyan, takip eden, destekleyen herkese kocaman teşekkürler...
sevgiler...

Reçelim...

15 yorum:

n dedi ki...

Blogunuzun üçüncü yılı kutlu olsun :) bende sizi cekilisiniz sayesinde kesfedip takibe almıştım :)

hayatreceli dedi ki...

@süslüşirine teşekkürler tatlım:))

dlkgzr dedi ki...

nice seneler , umarım bende üçüncü yıllımı kutlarım sizlerle :)

hayatreceli dedi ki...

@soslubadem inşallah canım hep birlikte:))

Fidan Dinç dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Hayat Reçeli. Darısı Söz Sanatı'nın başına...

Fidan Dinç dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Hayat Reçeli. Darısı Söz Sanatı'nın başına...

Gizemin Saksısı dedi ki...

Nice senelere canım, iyi ki doğmuş Hayat Reçeli :)
Bloglarımız sayesinde ne güzel insanlar tanıyoruz ya, çok mutluyum gerçekten :)
Benimki de yarın 1. yasını dolduruyor, heyecanını paylaşıyorum yani tatlım, öpüyorum çokça :)

Gülşah dedi ki...

daha nice uzun yıllar yazarsın insallahh darısı benimde basıma :) sevgiler.

Unknown dedi ki...

nice güzel yıllara hep birlikte :)

bademlebuduk dedi ki...

nice senelere nesrincim

hayatreceli dedi ki...

sevgili;
@sözsanatı çok teşekkürler:)amin canım
@gizemimmmmm seni tanıdığım için çoıj mutluyum iyiki tanışmışık öperim kusum:)
@Gülşah canım çok merci:)
@emir kokusu amin canım:)
@elifçim teşekkürler elifçim...

sevgiler....

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Nice uzun senelere ,doğum günü kutlu olsun emeğinin ....

hayatreceli dedi ki...

@gülümse yüzüme yaseminciğim çok teşekkürler ederim tatlım hep birlikte güzel başarılı yıllar dilerim:))

complete_the_sentences dedi ki...

Tebrikler! Nice 3 yıllara...
Takibe aldım sizi, bana da beklerim. Sevgiler... :)
http://mimiklibocek.blogspot.com/

hayatreceli dedi ki...

@complete çok teşekkürler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.