NOTE COSMETİCS LONG WEARING LIPGLOSS

Mutlu akşamlar reçellerim harika bir rujla karşınızdayım, Note Cosmetics biliyorsunuz pek çok ürünüyle tanınmaya başladı. Ürünleri kullananlar bilir son zamanlarda NOTE nin yıldızı siz olun yarışması başladı. Her ay kapak kızı olma şansınız var:))

Bu ruju çok severek kullandım yaz mevsiminde hala da kullanıyorum. Ege güzeli Mor hastası ve Sende İncel bloglarının Ramazana Hoşgeldin eventinde hediye aldım. Bununla birlikte far ve oje de hediye almıştık. Ojesini zaten post yapmıştım. 

Rujun dudakta hissi çok güzel yok gibi yapış yapış değil. Kayganlığı tam kıvamında ve renk vermesi renkli parlatıcı gibi öyle çok pigmenti yoğun değil ama dudakta ki duruşunu çok sevdim ben. Note nin ürünelrini merak ediyordum merakımı bir nebze giderdim bu ürünler sayesinde:)

Işıkta çok fazla belli olmadı belki ama bu renk tam yaz rengi bronz tende harika duruyor. Kalıcılık güzel öyle hemen çıkmıyor, tazelemek gerekiyor tabiki de fakat dudaktan çabuk yok olmuyor. Ruj hissini saatlerce hissedebiliyorsunuz. Bu renk no:10 Coral Sun...


Note için bağlantılara tıktık...

Mutlu akşamlar reçellerim...

3 yorum:

MERVE dedi ki...

şeftali tonlarını ben de çok seviyorum, fazla kullanmasam da gördüğüm kişilerde ruj çok hoşuma gidiyor :)

Mor Hastası dedi ki...

Doğal bir ton yakışmış reçelcim :))
Güle güle kullan..

hayatreceli dedi ki...

@mervecim ben de çok seviyorum:) teşekkürler...

@mor hastası tatlım kocaman teşekkürler sevgiler:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.