Farmasi Perfect Volumizing Mascara

Bu aralar çeşit çeşit mascaralar deniyorum. Hepsi birbirinden güzel ama bazıları daha güzel:) Bu maskarayı Kızılcık Şerbetimin etkinliğinde hediye almıştım. Aralarda kullandım çünkü ben öyle bir kere denemekle fikir sahibi olamıyorum. Birden fazla deneme yapmam gerek. Farmasinin ürünlerini beğeniyorum gerçekten güzel ama bu mascara styling kadar iyi değil. Farmasinin Styling rimeli muhteşem ona bir post yapmıştım. 

Bu rimel güzel öyle çok kötü diyemeyeceğim, fakat çok muhteşem değil. Fırçası zayıf kalmış bana göre tam 3 kat sonunda istediğim dolgunluğu yakaladım. Ama göz yakmıyor, akmıyor ve bulaşmıyor. Sadece eğer aceleniz var ise tek katta dolgunluk sağlamıyor.

Ambalajını çok beğendim çok şık altın rengi gold olması albenisini arttırıyor:)



Fırça güzel fakat içeriğinden midir nedir? sürünce etkisi zayıf geliyor.

Kirpikleri ayırması güzel aslında bu bende ki sürülmüş hali, en azından kirpikleri yapıştırmıyor:)

Yeni biri üründe buluşmak dileğiyle sevgiler reçellerim...
Çok yakında bloğumuzun yepyeni tasarımıyla karşınızda olacağız:)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.