Maybelline Up In Smoke Makyaj Paleti

Mutlu hafta sonları reçellerim, nasılsınız bakalım ben bomba gibiyim:)) Kasım ayının bu
ilk gününden merhaba diyor ve geçiyorum en sevdiğim bölüme yani bir makyaj yada bakım ürününü anlatmaya neden mi? çünkü çok seviyorum:))

Bu makyaj paleti Hayatı makyajla arkadaşım Ebru nun etkinliğinde Kliksa tarafında hediye edilmişti. Bir türlü kullanmaya fırsatım olmamıştı. Ama en sonun da kullandım ve tabi ki hemen fotoğrafladım.  bu paletle bir gece makyajı denedim. Palette siyah ve gri tonlar hakim. O yüzden makyajımız siyah ve gri tonlarının olduğu bir makyaj oldu. Palette lipgloss, allık, aydınlatıcı, siyah kalem de bulunuyor. Tam bir makyaj paleti reçellerim. 

Bu makyajın bende ki hali:)

Farların sürümü yumuşak fakakt renklendirme orta, öyle direkt net belirginlik yakalanamıyor üst üste biraz karalamak gerekiyor:)) rengi elde edebilmek için. Simli siyahı çok sevdim pırıl pırıl bir görüntü veriyor. Fakat ben gece makyajı olduğu için  yeşil sim kattım ve dağınık simler denedim. Ben sevdim bir gün bir davette bunu kullanmayı planlıyorum:)

 

Bu da paletin kendisi...


Palet alınabilir içerisinde ki aydınlatıcı harika, lipgloss güzel siyah kalem güzel... Kısacası tam bir palet farklı renkleriyle çeşitleri mutlaka vardır. Siz eğer bir palet arıyorsanız bu paleti deneyebilirsiniz. Doğal vuruşları ve sürülüşleri sevenler için ideal.

Başka bir üründe buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın reçellerim:))

2 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Palet ve kliksa doğrumu okudum ya :))

hayatreceli dedi ki...

evet tatlım son eventimizde geldi hediye:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.