NEW YORK COLOR (NYC) OJE (QUICK DRY) NO:221


Sevgili Watsons ın Hayatı Makyajla nın etkinliğinde bizlere hediye ettiği kutunun içinden çıkan bir hediyede NYC ojeydi reçellerim. Tabi ki hemen denedim ama postunu yazmak biraz zamanımı aldı. 

Harika bir oje sürümü güzel, rengine zaten vuruldum ve kuruması normal. Rengi vermesi tek katta içinize sinerse de kullanılabilir. Rengi veriyor ama iki katta daha iyi sonuç alırsınız. Ben severek kullanıyorum ve hatta bittiğinde tekrar alacağım. Bugün Watsons a gittim oje aldım ama tercihimi Rimmel London ve Maybelline den  yana kullandım. en kısa zamanda onları da deneyip postumu hazırlayacağım.
Bu ojenin adı:  Spring Street no:221

http://www.watsons.com.tr/

Hepinize kucak dolusu sevgilerimle reçellerim görüşmek üzere renkli geceler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.