Jane Ashley Lipstick Ruj

Günaydın reçellerim, harika bir hafta daha başladı bu hafta mevsim ne olursa olsun sizin ruhunuz hep çiçekli bahar olsun:) 
Canım arkadaşım Biricitin Yeri Yasemin'ciğimin kadınlar gününde Orkide Hareketi hediye etmişti biz kadınlara bu güzelliği...



Haftaya enerjik girelim diye kırmızılar içinde başlayayım dedim, bu ruju çok severek kullanıyorum kırmızısına bayılıyorum:) 

Sürümü çok yumuşak, gün içinde tazelemek gerekiyor mu? evet belki bir kere gerekebilir. Yemek yeme durumunuza göre ama kolay kolay çıkmıyor. Saten yapısı sayesinde dudaklarınızda kaygan bir his bırakıyor, böylece gün boyu kendinizi kırmızının seksiliğine bırakabilirsiniz:) Ben o günden beri çok severek kullanıyorum yeni yıl da yaklaşırken o gece kullanabileceğiniz harika bir kırmızı:)) 
Jane Ashley no:11 


Orkide hareketinin harika ürünleri var  temizlik, bakım, makyaj, ayakkabı çanta, takı, aksesuar, organik bakım ve temizlik, ağız sağlığı..vs  bakmak için tıktık...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.