Tanaçan Kozmetik Ziyaretim...

Merhaba güzel bir gün, puslu bir İstanbul var bu sabah. O zaman ne yapalım rengarenk bir post yapalım ki içimiz açılsın ve kaptıralım kendimizi renklerin dansına:))
Geçtiğimiz haftalarda Tanaçan Kozmetik'e  ziyarette bulundum. Sevgili blogdaşım Bademle Buduk'un davetiyle ojelerin içinde kayboldum.

Harika ürünleri var Tanaçan kozmetiğin. Sadece oje de değil takma kirpikler, tırnak bakımları, ağdalar..vs kadınlar için bakım ürünleri satıyor.

Tanaçan Kozmetik 1984 yılından beri hizmet veriyor. Üründe kaliteyi, serviste güveninirliği ve eğitimde en üst seviyeyi önemseyen tüm kuaför, güzellik salonları, spa,  manikür-pedikür-ağda salonlarının vazgeçilmez ihtiyaçları olan sir ağda parafin, makyaj, manikür pedikür, hijyen ve tek kullanımlık ürün ihtiyaçlarını en güvenilir ve kaliteli şekilde karşılamak  Tanaçan Kozmetikte bir ilke haline gelmiş.. 

 Tanaçan kozmetikte  çalışanlar ürünlerin satış öncesi ve sonrası hizmetlerini kuralsız koşulsuz yerine getiriyorlar. Her tütülü sorunlara ve sorulara en yeterli biçimde cevap vermek ve ihtiyacı karşılamak Tanaçan Kozmetiğin olmazsa olmazları arasında reçellerim.

China Glaze ojeleri harika bana hediye ettiler hemen kullandım tabi ki postunu en kısa zamanda yayınlayacağım. Tam 3 sene bozulmadan durabiliyormuş oje şaka gibi:))

Şimdi Sizi Tanaçan Kzometik fotoğrafları ile sizleri başbaşa bırakıyorum..





China Glazeler:)





Bu granül ağdalar en çok dikkatimi çekenler oldu...

Ankara Fuarı için hazırlanmıştı bu stand sanırım fuara gidenler görmüştür.

Ve tabi ki bensiz olur mu? olmaz ojelerin içinde renkli bir foto...

Tanaçan Kozmetik'e yakından bakmak için tıktık...
Ziyaretlerimiz devam edecek başka mekan ve merkezlerde görüşmek dileğiyle sevgiler...

2 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

renk renk ojeler, takma kirpikler,takma tırnaklar... cennettin en güzel köşesi olmalı :))

hayatreceli dedi ki...

@pinkyfashion kesinlikle tatlım harikaydı:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.