Essence Pigments Farlar

Mutlu hafta sonları reçellerim, size bugün harika bir seriden bahsedeceğim. Essence nin muhteşem pigment serisi bu seri sevgili kırık şemsiyenin eventinde hediye gelmişti. O günden beri severek kullanıyorum, ben ışıltıyı sevdiğim için gündüz de kullandım. Gece makyajı için biraz daha keskin dokunuşlar yapılabilir. Gündüz biraz daha soft bırakılabilir. Ben öyle yapıyorum. Bu farlar pigment olarak inanılmaz ve simli olmaları ayrıca artı puan getiriyor. 
20 farklı rengi var hepsi birbirinden güzel. 


Işık altında pırıl pırıl bir görüntü oluşuyor. Özellikle gece makyajlarında harika bir konsept yaratılabilir. Mesela önümüz yeni yıl, bu farlar o gece için cuk oturur. Yılbaşı gecesinin yıldızı siz olabilrisiniz, benden söylemesi:))


Sürüşü harika ufacık zerresi yetiyor tüm göz makyajınıza, o yüzden çok bereketli kullan kullan bitmiyor. Göz kapağında kalıcılık muhteşem hiç uçmuyor, bulaşmıyor, akmıyor, karışmıyor yani kısacası kesinlikle sizde böyle ışıltılı renkli farlar denemeyi düşünüyorsanız mutlaka Essence Pigments lerden kendinize alın:)
Ben bakır tonunu göz kapağıma kullandığım günlük bir makyajı resimledim..
Mavi kısmı pigmentslerden değil bilginize...

Essence Ürünleri hepsi harika yakından bakmak için 

2 yorum:

BNG dedi ki...

Çok hoşmuş renkler :)
Güle güle kullan canım

hayatreceli dedi ki...

@tekaşka tatlım çok teşekkürler sevgiler:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.