Farmasi İki Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi (Eye Makeup Remover)

Mutlu haftalar reçellerim, bu hafta her şey güzel yolunda, kıvamında, ayarında geçsin inşallah:)
Harika bir makyaj temizleme ile karşınızdayım. Bu ürünü sevgili arkadaşım Hayatı Makyajla Ebru'cuğumun etkinliğinde hediye aldım:)



Bir çok ürün kullandım makyaj temizleme konusunda özellikle göz için ama neredeyse hiçbirinden memnun kalmadım onları zaten post yaparak paylaşmıştım. Göz yakmaları ve göz kenarlarını tahriş etmeleri yüzünden kullanmayı bırakmıştım. 
Ama Farmasinin bu ürünü beni fethetti o kadar güzel ki hiç yakma yapmıyor, iki faz şeklinde yağlı bir solüsyon kullanmadan önce çalkalıyorsunuz tamamen mavi oluyor sonra pamuğa biraz döküp gözlerinizin üzerinde ki makyajı siliyorsunuz. Hem güzel çıkartıyor hem de hiç yakmıyor yağlı olması gözlerinizin kaygan olmasını sağlıyor.
İçerisinde ki Aloe vera ve salatalık özü gözlerinizin beslenmesini sağlıyor. Suya dayanıklı makyajı bile kolayca çıkarabiliyorsunuz.
Eğer biz makyaj temizleme arıyorsanız mutlaka bunu deneyin kesinlikle memnun kalacaksınız...
Farmasinin tüm ürünlerini beğendiğimi hep yazıyorum,
güzel bir marka eğer siz de bakmak isterseniz tıktık...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de bu üründen çok memnun kaldım canım, gerçekten göz makyajını çok iyi temizliyor. :)

hayatreceli dedi ki...

@evet Nihan cım bende çok severek kullanıyorum ilk defa gözlerim yanmıyor:)) sevgiler canım

@soslu badem bakıcam tatlım teşekkürler:)

FarmasiColourCosmetic dedi ki...

Faydalı paylaşımınız için tşkler... güle güle kullanın...

Unknown dedi ki...

Canım seni tagledim soruları yanıtlarsan çok sevinirim :)
http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/2014/11/tag-me-time-kendime-ayrdgm-zaman.html

Marcela Gmd dedi ki...

Nice review!!!
would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
Besos, desde España, Marcela♥

hayatreceli dedi ki...

@missfarmasi çok teşekkürler:)

@makyaj tavsiyem bakacağım tatlım:)

@marcela thanks:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.