Gosh Cosmetics Gratis Lansmanı...

Selamlar, sevgiler reçellerim, tüm ayarlamalarım bittikten sonra sizlere geçen haftalarda katıldığım harika bir lansmandan bahsetmek istiyorum. Gratis'in davetiyle Gosh markasının tanıtım lansmanına gittim. 



Gratis'in The Balm ürünlerini çok severek kullanıyorum. Aslında Gratis te herşey çok güzel:) Hele ki indirimler olduğunda toplayıp eve gelmemek mümkün değil.
Gosh markası oldukça iddialı geldi Türkiye Gratislere profesyonel markalarla yarışabilecek kıvamda olduğundan bahsettiler. Açıkçası tüm ürünlerini merak ediyorum. Gratis çok ince davranarak biz bloggerları uğurlarken harika bir hediye paketi verdi. İçinde çok güzel Gosh ürünleri var. Her birini ayrı ayrı kullanıp deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım. Özellikle makyaj bazını ve pudrasını ciddi merak ediyorum:)
Çok özel bir davetti her şey titizlikle hazırlanmış, çok leziz tatlar eşliğinde harika bi gece geçirdik. Ama en güzel tarafı sevdiğim blogger dostlarımla kahkahası bol bir sohbet olmasıydı.

Lansman dan fotoğraflarla baş başa bırakıyorum..















Başka bir etkinlikte buluşmak dileğiyle sevgiler...

2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

canım benim gerçekten bol kahkahalı idi :))

hayatreceli dedi ki...

@bademlebuduk evet tatlım aynen:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.