Farmasi CC Krem

Harika bir CC ile karşınızdayım. Bugüne kadar kullandıklarım arasında en iyisi diyebilirim. Kızılcık Şerbetimin etkinliğinde hediye aldım bu güzel kremi. O günden beri kullanıyorum. Dokusu, cildinize dokunuşu ve cildinizde ki dağılımı harika...


Yapısı ve yoğunluğu o kadar güzel ki yeşil mercimek kadarı yetiyor. Kıvamı müthiş, bereketli ve yumuşak bir krem. Sürdüğünüz ilk andan itibaren
cildinizde ki aydınlamaya şahit oluyorsunuz hep diyorum Farmasi'yi  kozmetikte başarılı buluyorum. Tabi ki memnun kalmadığım ürünleri olmuyor değil ama çoğunlukta başarılı ürünler.
Kapatıcılık güzel ama en güzeli cilde verdiği eşit aydınlık gün boyu etkisi sürüyor ve aynaya baktığınızda aydınlık bir cilt, bakımlı bir cilt görüyorsunuz. 


Bende ki renk Light to Medium benim cildime uygun ama renk seçenekleri var cildinizin tonuna göre alabilirsiniz. Benim bugüne kadar kullandığım en güzel CC krem kesinlikle tavsiye ederim. 

Farmasi ürünleri için ...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.