Cosmed Body Elexir Anti Cellulite Seti

Her bayanın derdidir selülit görüntüsü reçellerim, Her bayan kendince ürünler alır, dener, kullanır sonuç alır ya da almaz ama kadın dediğin yılmaz, savaşır, uğraşır:))
Ben bugün sizlere harika bir set sunacağım bu güzel hediyeyi sevgili blogger arkadaşlarım 
Pınarla hayat ve Hüzün sarısı nın garden event 2014 etkinliğinde almıştım.O günden beri kullanıyorum artık bitmek üzere benim selülit ile ilgili fazla sorunum yok ama oluşmaması için kullandım ve inanır mısınız? daha diri ve daha gergin bacaklara kavuştum:)



Cosmed',n ürünlerini seviyorum. Hepsi birbirinden güzel ve etkili bu set iki üründen oluşuyor.

1- Anti selülit losyon;
Büyük tüpte olanı Gündüz kullanım için, aşağıdan yukarıya doğru uyguluyorsunuz. 
Bitkisel etken madde içeriğiyle portakal kabuğu görünümüne sebep olan yağ hücrelerini parçalar, yeniden şekillendirir, serbest kalan yağ lenf yoluyla vücuttan atılır. Cildin alt tabakalarına hızlı ve derinlemesine işleyen yapısı ile yeni yağ hücreleri oluşumunun engellenmesine yardımcı olur. Kan dolaşımını arttırarak cildin sıkılaşmasına, baldır ve dizlerdeki yağ kalınlığı ve hacminin azalmasına katkıda bulunur. Yoğun nemlendirici özelliği ile pürüzsüz ve yumuşak bir cilt sağlar.

2- Anti selülit serum;
Kutu içerisinde 10ml lik 10 adet küçük tüpten oluşuyor. Gece kullanımı için tasarlanmış gece yatmadan önce ilgili bölgelere yukarıdan aşağıya doğru sürülüyor. Gece boyunca etken maddeler görünümün hafiflemesi için savaşır. Sabah uyandığınızda gergin, diri, günden güne düzlenen bacaklar sizi karşılıyor:)

Cosmed ürünlerine bakmak için tıktık...

Selüliti az, gerginliği çok bir gün olsun reçellerim:)
Sevgiyle...

1 yorum:

Merinin mutfağından:) dedi ki...

Merhabalar :)
Sizi ekledim bende sayfama beklerim...
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.