Farmasi Seatherapy El Kremi ve Köpük Sıvı Sabun

Mutlu cumartesiler; bugün harika bir set anlatacağım sizlere, hem kokusu hem işlevselliği açısından son derece kullanışlı ve güzel bir ürün ve seri. Farmasinin makyaj ürünlerini zaten seviyorum diğer ürünlerini deneme fırsatım olmamıştı. Hayatı Makyajla Ebru'cuğumun eventinde geldi bu güzellikler. O günden sonra kullanmaya başladım. 



El kremini gece yatarken kullanıyorum gece boyunca soğuk havanın kuruttuğu ve yıprattığı ellerimi sabah kalktığımda yenilenmiş buluyorum. Kokusu o kadar güzel ki sürdükten sonra kendinizi deniz kenarında oturmuş gibi hissediyorsunuz:) Deniz kokusuyla baş başa kalıyorsunuz ve gerçekten terapi gibi geliyor. Bir de mum yakarsanız ohh değmeyin keyfinize inanın harika oluyor.

Sıvı sabunun da sakinleştirici özelliği var bana göre ve elinizde bıraktığı koku uzun süre gidiyor ve harika köpürüyor. Sıkarken köpürenleri çok seviyorum buna da o yüzden bayıldım. Resimde elimin üzerinde sıkıldıktan sonraki halini görmektesiniz.


İçerisinde ki Aloe vera ve deniz mineralleri sayesinde cildinizi derinlemesine temizliyor ve arındırıyor. Cildin kurumasını engelliyor, cilt daha nemli ve diri kalıyor. 
Eğer gerçek güzel bir sıvı sabun arıyorsanız kesinlikle deneyin derim. Deniz kokusunu sevenler için mükemmel bir seçenek:)
Harika bir hafta sonu olsun reçellerim kocaman sevgiler...
Farmasi ürünleri için tıktık..

9 yorum:

Unknown dedi ki...

İçinde Aloe vera olan her şey bana nedense çok hoş kokulu geliyor.Sağlıklı içeriğe sahip olması da ayrıca takdir edilesi tabi ;)

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Farmasi ürünlerini ben de merak ediyorum ilk fırsatta deneyeceğim teşekkürler yazı için :*

hayatreceli dedi ki...

@dolap perisi imkanınız olursa mutlaka deneyin:)

@kızsal şeyler ben teşekkür ederim:) sevgiler...

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

hayatreceli dedi ki...

seldacım bende isdeyi ziyarate gelidm sevgiler:)

Farmasi Kayıt dedi ki...

Rahatlatıcı etkisi test edilmiş onaylanmış. Ben kullandım gayet memnunum.

Farmasi Üyelik dedi ki...

çok güzel bir blog hazırlamışsınız. Daha fazla farmasi ürünü paylaşırsınız umarım.

Farmasi dedi ki...

Bende kullanıyorum halen cok memnunum...

Farmasi Kayıt dedi ki...

bende kullanıyorum cok sağlıklı bir ürün

Blogger tarafından desteklenmektedir.