Bioderma Sebium Foaming Jel (Yağlı ve Karma Ciltler için Yıkama Jeli)

Bu güzel temizleyici narecza.com dan hediye geldi bana. Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum. bir temizleyicinin yağı ve kiri bu kadar derin temizleyebileceğini hiç düşünmemiştim.


Zerre tanesi yetiyor özellikle göz makyajlarında göz makyajı temizleyicileri ile temizlediğimiz halde siyahlıklar kalıyor ya bazen, işte bu temizleyici onları da söküp atıyor. O kadar derin temizliyor ki geriye makyajdan, kirden eser kalmıyor.
Cilt yağ oranını dengeliyor, cildi parlatmıyor, diriltiyor. Temizleme yeterliliği mükemmel. Cilt nefes alıyor, yenileniyor en önemlisi kirli kalmıyor hele ki o gözlerde ki rimel artıklarını yıkadıktan sonra görmemek inanılmaz mutluluk verici:))

Avucunuza aldığınız bir miktar jeli su ile köpürtüp yüzünüzün tamamına sürün dairesel hareketlerle ovalayın sonra durulayın ardından kurulayın sonucu gözlerinizle görün:)

Bioderma ürünlerinden bazılarını kullanmıştım ama bu kadar memnun olduğum ürünü ile ilk defa tanıştım teşekkürler narecza.com ve Bioderma...

Bioderma ürünlerini almak için;

Bioderma'yı yakından tanımak için 

3 yorum:

audrey dedi ki...

en sevdiği yüz yıkama jellerinden biri evde bolca stoğum var :-))

hayatreceli dedi ki...

kesinlikle İrem cim bende çok severek kullanıyorum:))

Nermin Haldun dedi ki...

Sebamed Yüz Temizleme Jeli  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

Blogger tarafından desteklenmektedir.