Loreal Revitalift Magic Blur Nemlendirici ve Anında Pürüzsüzleştirici Kapatıcı Krem

Sevgili Tavsiye Evi harika bir kampanya yaptı ve bu kremleri biz tavsiye meleklerine gönderdi. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve şimdi size deneyimlerimden bahsedeceğim.
3 kadın, 3 farklı hikaye ve 1 mutlu son!
İşte Loreal Magic Blur kremleri sizleri bu sonuca gerçekten ulaştırıyor.

Nemlendirici kremi (kavanozda ki) güne başlarken yüzüme uyguladım sonuçlar gerçekten harika:) sürdüğünüz anda cildinizde kadifemsi bir yumuşaklık başlıyor. Gün boyu asla terletmiyor pudramsı yapısıyla cildinizi sabitliyor. Üzerine ne uygularsanız uygulayın alt zemini kapladığından ekstra bir kapatıcı sürmeseniz bile BB ya da CC kremleriniz bu kremin üzerine uygulandığında harika duruyor. Kırışıklarla savaşıyor 30 lu yaşlardan sonra Anti Aging özelliğiyle de tercih edilmenin başında geliyor.

Bu resimde ekstra kapatıcı özelliği olan Magic Blur kreminin sürülmüş halini görüyorsunuz. Tüpteki krem makyaj bazı olarak ta kullanılıyor. Anında lekeleri yok ediyor, kapatıyor, gözünüze batan ne varsa görüntüyü hafifletiyor. Eğer özel bir davete gidiyorsam bu pürüzsüzleştiriciyi kullanıyorum alt zemini makyaja harika hazırlıyor. Eğer sizde berrak ve güzel bir cilt istiyorsanız mutlaka Loreal in bu serisini denemelisiniz reçellerim.

Kapatıcı sürülmeden önceki ve sonraki görüntüleri görüyorsunuz...


Davetlerin en güzeli olmak istiyorsanız, risksiz bir makyaj denemek istiyorsanız mutlaka bu kremleri deneyin ben çok memnun kaldım eminim ki sizlerde kalacaksınız..
Bir çok kişisel bakım mağaxalarıonda satışta reçellerim. Hatta Gratisin indiriminde indirimli alanlar bile vardı siz de fırsatları kaçırmayın...

Her ikisini kullanarak yaptığım bir makyajı görüntülemek istedim. Ciltte verdiği aydınlığı çok seviyorum:)

Sizler de bu güzel kamyanlardan yararlanmak ve güzel ürünlere sahip olmak istiyorsanız benim de bir fikrim var bende söz alacağım diyorsanız haydi siz de tavsiye meleği olun.

Loreal için tıktık..


1 yorum:

Tavsiye Kanalı dedi ki...

Tavsiye Meleğimiz
Bu güzel yazın ve paylaşımların için teşekkürler.L'Oreal Magic Blur ile anında pürüzsüz bir etki deneyimi yaşaman bizi çok mutlu etti.Çünkü senin fikirlerin düşüncelerin bizim için çok değerli:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.