Wet n Wild GÖZFARI...(Eyeshadow)

Mutlu günler reçellerim, bir kaç gündür yoğunluktan buralara uğrayamadım. Tabi ki geldim sizlerden uzak kalmak olmazdı:) Geçen günlerde Gratisin indirim günleriydi hatırlarsanız işte o indirimden aldıklarımın içinde bu göz farı da var. %40 indirimle almanın zevkini yaşamak ayrıca keyifli:))

Göz farı bakışta ufacık minicik bir şey fakat pigment yoğunluğu o kadar çok ki bazı büyük farlardan bile uzun ömürlü ve bereketli olacağına eminim:)
Göze kapağına sürümü çok yumuşak, kalıcılık harika kolay kolay uçmuyor, dağılımı güzel bir yerde toplanmıyor. Açıkçası bu kadar iyi olacağını beklemiyordum eğer Wet n Wild markasını merak ediyorsanız mutlaka denemelisiniz eminim ki diğer ürünleri de harikadır.

Gözfarı ben siyahını tercih ettim eyeliner olarakta kullanıyorum:)

Ve farın kullanılarak yapılan makyajım...

Gratisi ziyaret etmek için tıktık..
Mutlu huzurlu günler bir üründe daha  buluşmak dileğiyle sevgiler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.