Müzikli MİM:))

Mimlemiş beni sevgili Makyajlı kareler bende fırsat buldum cevapladım:))



1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime
Hissetmek...


2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Hiç bıkmadım...

3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? 
Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz  türden yani?
Evet Lisedeyken New Kids On The Block diye bir grup vardı sonra dağıldı hepsine tek tek hayrandım:))


4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Hayır asla okuduğumu anlamam kitap ayrı müzik ayrı kesinlikle.


5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
Ruhu dinlendiren sakin ama asla bunaltmayan ya da ruhu neşelendiren türler


6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Çok ağır acı içeren arabesk türü...


7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
Ayşegül Aldinç

8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Asla internet ten indirilememesi ve herkesin emeğe saygı göstermesi...

9)'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?
 Çok var ama en belirgini sanırım İlhan  İrem Yemyeşil bir deniz.



10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum
Eğer bol bol müzik yapılıyorsa hayır demem izlemeye değer oluyor ama show amaçlı ise değmez...

11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
Kesinlikle Hülya...Ve artık Bülent Ersoy o çığırtkan sesinden gına geldi...

Ben kimseyi mimlemiyorum içinden gelen cevaplasın reçeller ve  hepinizi ayrı ayrı öpüyorum:))

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.