MOSHOS GARDEN ARGAN SAÇ BAKIM YAĞI

Günaydın, harika bir ekim ayından merhaba:) bu müthiş argan yağını deneyimledim bir hafta önce ve çok beğendim tabii hemen blogta yazmalıydım. Bu yağ Biricitle kadınlar günü etkinliğinde gelmişti o gün bugün bir türlü deneyimleyemedim geçen hafta kısmet oldu ve uyguladım:))

Moshos garden ın saçlar için ürettiği bu muhteşem yağın saçlarımda yaptığı etki çok güzeldi. Yumuşaçık, ışıl ışıl parlayan bir saça kavuştum. Argan yağını duyardım saçlar için çok sağlıklı diye ama hiç uygulamamıştım, uyguladıktan sonra ne demek istediklerini anladım. 

15 günde bir uygulayacağım bu saç bakım terapisini, kullanımı çok kolay avucunuza alıyorsunuz bir miktar saçların en başta uçları olmak üzere yukarı doğru sürüyorsunuz. En az 10 dak. tutmalısınız ama en iyi sonucu almak 1-2 saat tutmaktır. Ben 1 saat tuttum faydasını ve farkını gördüm.



Eğer boyalı saçlara sahipseniz benim gibi boyanızın rengini parlatıyor, saçları güçlendiriyor ve sağlıkla ışıldamasını sağlıyor


Mutlaka saçlar için argan yağı kullanın özellikle Moshos garden bu iş için biçilmiş kaftan tamamen bitkisel olan ürünler asla kimyasal içermiyor çok doğal!!!
ürünlerine bakmak için tıktık..

2 yorum:

BNG dedi ki...

Ay saçların ne güzel ışıldamış gerçekten.Moshos Garden ürünlerini denemek istiyorum,sipariş vermeyi sürekli unutuyorum :)

hayatreceli dedi ki...

@tekaşk canımm çok teşekkürler ama ne demişler bakarsan bağ olur bakmassan dağ:)) mutlaka dene:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.