ARGAN YAĞLI RIMMEL LONDON WONDER'FULL MASCARA

Günaydınnnn uzun bir bayram arasından sonra artık işimizin başına dönme vakti geldi reçellerim. Bayram boyunca umarım gönlünüzden kalbinizden geçen her şey gerçekleşmiştir. 
Yakaladığınız huzur yakanızı hiç bırakmasın:)) 

Bayramda deneme fırsatı buldum bu güzel rimeli çok ta beğendim. Bu rimeli Hayatı makyajla blogdaşımın sonbahara merhaba etkinliğinde watsons tarafından hediye aldım.İlk defa bir rimelin kokusunu sevdim, son zamanlarda Argan yağlı saç bakım ürünleri görmekteyiz, bu defa bir rimelin içinde bizimle birlikte, amaç kirpiklere bakım yapmak, onlara hacim vermek, topaklanmadan tek tek dolgunlaştırmak. Ben sevdim bu rimeli argan yağı ne kadar bakım yapmıştır bilemem ama, sürüşü güzel bir rimel ikinci katta farkı görüyorsunuz. 



Ambalaj enfes, bu renge bayıldım bronz ambalaj çok şık ve çekici. Bir kadın bu rimeli gördüğünde zaten ambalajından dolayı alacaktır:)


Rimelin sürülmüş hali:)
Ben hiç bir rimeli 3 kat sürmem çünkü 3. kat yapaylık veriyor kirpiklere, 2. katta bırakıyorum daima. Kirpikleri asla yapıştırmıyor, güzel kıvırıyor, siyahlık gerektiği kadar yeterli, akması hiç yok gün boyu sabit kalıyor, çıkarmasında hiç zorlanmıyorsunuz makyaj temizleme sularınız harika çıkaracaktır:)


Watsons mağazalarında satışta bu rimel istiyorsanız hemen size en yakın bir watsons ziyaret edin reçellerim.
Harika bakışlı harika günler dileğiyle sevgiyle kalın hoşçakalın:)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.