Cyrene Hydra Protect SPF30 Güneş Kremi

Kızılcık şerbetimin etkinliğinde aldım bu hediyeyi ve akabinde tatile çıktım tam yerinde ve zamanında gelmişti:) Yaz bitti tatiller gitti ama kullandığım ürünü sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü en azından gelecek sene için bir fikir olabileceğini düşündüm. 
Bu krem kış güneşinde de koruyucu olarak kullanılabilir. Güneş kremi hem yüz hem de vücuda kolayca uygulanabiliyor. Sürdükten sonra dağılım öyle hemen değil baya bir ovmak gerek, yoksa beyaz beyaz kalırsınız:)) Koku nötr öyle çok keskin bir kokusu yok. Koruma harika eğer siz de benim gibi buğday tenliyseniz SPF30 tam kıvamında bir koruma. Hiç güneşe çıkmamış bir cilt için, ama ben sonrasında bronzlaştıkça SPF yi düşürüyorum 15, 10 ve 2 sırayla kullanıyorum daha etkili ve kalıcı bir bronzluk oluyor. 
Eğer yeni bir güneş kremi denemek isterseniz rahatlıkla deneyebilirsiniz. 


Kremin dağıtılmamış hali...her güneş kremi gibi güneşe çıkmadan 15-20 dak. önce sürüyorsunuz ve çıkıyorsunuz bu kadar basit:))
CYRÈNE Hydra Protect Sunscreen Sprey SPF 30+ tüm aile bireylerinin rahatça ve güvenle kullanacağı şekilde tasarlanarak güçlü ve geniş spektrumlu güneş koruması sağlar. Güneşin yakıcı özelliği olan UVB ışınlarına karşı ve uzun süre maruz kalındığında hasar oluşturan Güneşin UVA ışınlarına karşı ANINDA ve dengeli bir koruma sağlar. Hafif ve yağsız yapısı ile ciltte hızlıca yayılarak taze ve ferah bir his bırakır.  Tüm vücütta kullanılabilir. İçeriğinde bulunan çok özel Havayi'de yetişen Kukui yağı sayesinde cildi nemlendirir elastikiyetini arttırır. 
Güneş Alerjisi Riskini Azaltır.

Cyrene ürünleri için tık tık..
Yepyeni bir postta buluşmak dileğiyle mutlu akşamlar reçellerim...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.