HC HAIR CARE YOĞUN VİTAMİN DESTEKLİ ONARICI SAÇ KREMİ (CONDITIONER)

Harika bir cumartesi olsun reçellerim, son zamanlarda denediğim ürünlerde hep harika ürünlere denk geldim:) bu güzel saç kremini hayatı makyajla arkadaşımın etkinliğinde hediye aldım. Tabii hemen kullanmaya başladım vitamin destekli olması dikkatimi çekti saçlarımda boyalı olduğu için sonuçlarını merak ettim açıkçası. Çünkü ne kadar özen gösterseniz de boya saçları mutlaka zarar veriyor sonuçta yabancı bir şey sürüyorsunuz:)

Bu kremin etkilerini sevdim. Saçlarım yumuşacık ve parlak oluyor. Kolay taranıyor ve şekil alıyor.


İçerdiği aminosid cocktail, seramid, phtyo keratin, shea butter ve L-arginine sayesinde boya ve röfle gibi işlemler sonrasında kurumuş ve yıpranmış saçların onarılmasına yardımcı olur. Saç tellerinin daha uzun süre nemli kalmasını sağlayarak gerilme direncini arttırır. Saçların ıslak ya da kuru halde kolay taranmasını sağlar ve kırılmalarını önler.

Saçlarınızı yıkadıktan sonra saça uygulayın bir dakika masaj yapın ve durulayın. Memnun kalmayanlar olmuş biraz araştırmalarımda denk geldim, bence onlar sürüp yıkıyorlar bekleme sabrı göstermediler, oysa bir dakika boyunca masaj yapsalar nasıl yumuşak olduğunu görecekler. Biz hemen anında mucize yaratsın istiyoruz oysa çok yanlış ürün kullandıkça etkisini gösterir..
Eğer saçlarınıza bakım yapmak onarmak istiyorsanız bu saç kremini tercih edebilirsiniz. Daha önce paylaştığım HC Hair Care onarıcı saç maskesiyle birlikte kullanırsanız daha çok verim alırsınız reçellerim:))

Hc Hair Care ürünlerine saç bakımı adresinden ulaşabilirsiniz. haydi tıktık:))
Güzel bir gün dileğimle sevgiler...

2 yorum:

Lapermstyle dedi ki...

Bu markanin sevmediğim hic bir ürünü olmadi. Bu sac kreminide alinacaklar listesine ekledim bile. Güzel bir post olmuş canım :)

hayatreceli dedi ki...

@aslıhancım kesinle katılıyorum bu markanın her ürünü harika kullanmaya devam:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.