ORİFLAME VolumeBUILD MASKARA DENEYİMİM...

Merhaba reçellerim harika bir hava harika bir gün değil mi? güneş gökyüzünde parladıkça bizlere de enfes baharın gelişini müjdeliyor. İnsanın içi her şeye ama her şeye rağmen kıpırdıyor. Geçenlerde arkadaşım biricitin etkinliğinde sponsorumuz sevgili Oriflame'in bizlere hazırladığı harika kutunun içinden çıkan hediye maskarayı denedim.

Rimel güzel kirpikleri güzel ayırıyor çok fazla dolgunluk katmıyor ama günlük kullanım için ideal. Ancaakkkk çabuk akıyor o gün gözlerinizi yaşartıcak bişey yaparsanız simsiyah akıyor ve bulaşıyor. Gözlerinizin hiç sulanmaması gerek:)) onun dışında güzel beğendim siyahlığı da iyi tatmin edici. Denenebilir. Evet sevgili, reçellerim değişik rürünleri denemeyi seviyorum denerken fotoğraflamaya bayılıyorum. Umarım sizlerde keyifle bakıyorsunuzdur:))


Hepinizi öpüyor sevgiyle kucaklıyor bir daha ki ürünümüzde buluşmayı temenni ediyorum...
kocaman sevgiler reçellerim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hımmmmm güzel ve bilgilendirici çalışma olmuş, ayrıca biraz daha fotoğraf isteriz sayın editörüm

Blogger tarafından desteklenmektedir.