MOSHOS GARDEN SHEA YAĞI VE PORTAKALLI VÜCUT VE EL KREMİ

Merhaba reçellerim nasılsınız bugün hava İstanbul da sonbahar gibi, gri ve bulutlu yağmurlu bir havadan hepinize merhaba:))
Bugün günlerdir paylaşmayı düşündüğüm Moshos garden ın harika bir kremini anlatacağım. Kokusu muhteşem öyle herkes sevmeyebilir ama ben sevdim. Elinize hem peeling yapıyor hem nemlendiriyor hem de yumuşatıyor. İsterseniz vücudunuza da kullanabilirsiniz. Ama krem az olduğu için vücuda kullanmak istemedim ben ellerime kullanıyorum. Yoğun shea yağı ve portakal kokusu bazılarınıza kötü gelebilir. Ama bu tarz tropikal kokuları sevenler için harika...

Mutlaka deneyin derim pürüzsüz eller ve vücutlar için mükemmel....


3 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

iyi gunlerde kullan canım:) kokusu meyveli icimi actı benim:)

audrey dedi ki...

bayılıyorum buna..

hayatreceli dedi ki...

@biricit aynen benimde canıkomm bayıldım:)

@audrey bende bayılıyorum tatlım:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.