MOSHOS GARDEN LAVANTA KİL MASKESİ

İyi akşamlar reçellerim, bugün yine size harika bir maskeyle sesleneceğim. Harika bir kokusu olan ve cildinizi yumuşacık yapan bir maske bu Sevgili Moshos Garden'ın sevgili blogger arkadaşım Biricitin etkinliğinde bizlere sponsorluk yaparak gönderdiği hediyelerden biri.




Cildinize sürdüğünüz anda farkı görebiliyorsunuz.
Elinize bir miktar maskeyi alıyorsunuz hafif sulandırıyorsunuz ve cildinize göz çevresi hariç her yere sürüyorsunuz 10 dak. bekliyorsunuz ve duruluyorsunuz. Cildiniz yumuşacık yapıyor. pürüzsüz ve pırıl pırıl bir cilt sizi bekliyor. Eğer mat bir cildiniz var ise mutlaka deneyin derim. Işıl ışıl bir görüntü görmek inanın sizi çok mutlu edecek. Gergin ve yumuşak bir cilt size çok iyi gelecek. Kokusu da harika mis gibi kokuyor. Maske yüzünüzdeyken kokusu kendinizi muhteşem hissetmenizi sağlıyor. Lavantanın o sakinleştirici ve ağrı kesici özelliğinden vazgeçemeyeceksiniz...

Kadın dediğin mis kokar kendine bakar Reçelim gibi bakımlı, güzel, temiz, reçeller olmanız dileğimle:)
Başka bir güzellik markası ve ürününde buluşmak dileğiyle...
sevgiler...

5 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Nerden ve nasıl alabiliyoruz reçelim?

kozmetikperisi dedi ki...

Guzel bir urunmus gule gule kullan:)

Unknown dedi ki...

Moshos Garden en aşık olduğum ürünlerden biri. Severek kullanıyorum ben de ve herkese öneriyorum. Evde stok yaptım resmen :) Paylaşımın için çok teşekkürler güzel gözlüm. Öpüyorum seni, mutlu haftalar diliyorum.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

doğal bir ürün olması cok guzel canım gulegule kullan :) opuyorum recelim

hayatreceli dedi ki...

@limonçiöelleri tatlım moshosgarden online satışı var sitesinde bakabilirsin.
@birictiim canım kesinlikle doğallığı çok güzel..
@fulyam canım benim çok teşekkür ederim güzel cümlelerin için tatlı kız bende çok öptüm:))
@kozmetikperisi çok teşekkürler canım:)
hepinize sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.