ALESSANDRO VE SALLY HANSEN OJE DENEMELERİM...

Eveeettt gelelim fasulyenin faydalarına :))) en son katıldığım kırık şemsiyenin etkinliğinde iki adet ojeyle tanıştık. Her ikisi de güzel sevdim renkleri birbirine yakındı ama olsun geçen hafta özel iki günde ayrı ayrı sürdüm verimlerini gelin aşağıda anlatalım...



Alessandro Nail Polish Nagellack harika bir deneyimdi yalnız fırçası biraz kalın geldi zor sürdüm çabuk kuruyor bu özelliği güzel. Rengi çok  yoğun değil rengi iki katta ancak bulabiliyorsunuz. Ama yine de güzel beğendim. Yıpranma derecesi orta diyeceğim. 



Sally Hansen Salon Manicure bizlere kozmoklinikten hediye edilen tek kelimeyle harika sadece tek kat ve renk sizinle yıpranma derecesi çok az kalıcı, fırça mükemmel yatay bir fırça tırnak kenarlarına kolay sürüm sağlıyor. Kuruma çabuk değil Alessandroya göre daha zor ama güzel bunu da sevdim. Eğer aceleniz varsa çabuk oje sürmek istiyorsanız Salon Manicure tam size göre mutlaka deneyimlenin...

Hepinize renkli güzel günler dilerim reçellerim başka bir üründe buluşmak dileğiyle...

4 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

bende uyguladım hatta fotografladım ama yazmadım henuz cok beğendim, iyi gunlerde kullan canım:)

hayatreceli dedi ki...

@biricit saol bebeğim:))

@fatmacım canım davetin için çok teşekkürler fakat katılamayacağım inşallah bir daha ki sefere...

fashionsbit dedi ki...

alttaki renk daha tatli ama genel olarak ben her renk oje kullanabilirim :) bloğunuzu GFC den takipledim. Ben de bloğuma beklerim ve eger beğenirseniz geri takiplerseniz sevinirim.

http://fashionsbit.blogspot.com.tr

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Bloğun çok tatlı ama senin :)
Ojeleri seviyorsan bloğuma beklerim ben de. Belki seversin.

Blogger tarafından desteklenmektedir.