KIRIK ŞEMSİYE İLE BİZ BLOGGERLAR BAHARA MERHABA DEDİK...

Evveetttt gelelim etkinliğin en güzel tarafına ve kurulan dostluklara:) 
Biz harika bloggerlarız  hepimiz ayrı ve özel kadınlarız. Harika vakit geçirdik bazıları ile çok hoş sohbetler yaptık. Bazılarıyla yapmaya fırsat bulamadık:)) Ama yine de herkesi ayrı ayrı sevdim umarım başka bir etkinlikte tekrar görüşürüz ve yarım kalanlarla sohbetlerimizi tamamlama fırsatımız olur..

Hani sponsorlar dediğinizi duyar gibiyim o ayrı bir post olacak reçellerim...

Şimdi Gelsin eğlencenin kareleri...















Etkinliğin sahibesi Esracım kırık şemsiye konuşmasını yaparken...:)



ve aşağıda ki resimde yer alan etkinlikte ki tüm bloggerlar.

www.mugekokluatik.blogsot.com
www.biricitinyeri.blogspot.com
www.gulsendogan.com
www.tarcinpastaevi.com
www.ilknurundunyasi.com
www.bademlebuduk.com
www.seleninevcilikhayati.blogspot.com
www.birkadinyaziyor.com
www.istkazanbenkepce.blogspot.com
www.makyajlikareler.blogspot.com
www.gontheblog.com
www.hayatreceli.blogspot.com
www.alisverismakyaj.blogspot.com
www.makyajayenibaslayankiz.blogspot.com
www.beyazmadam.blogspot.com
www.hayatimakyajla.blogspot.com
www.gulumseyuzume.blogspot.com
www.pinarlahayat.blogspot.com
www.sorananne.com
www.kiriksemsiye.blogspot.com
 



Hepinize kocaman sevgiler bir başka etkinlikte buluşmak dileğiyle....

9 yorum:

Gülsen Doğan dedi ki...

Tatlım benim tanıştığıma çok memnunum çok öpüyorum..

audrey dedi ki...

orada olup da sizleri göremediğim için çok üzüldüm gerçekten :-(( ama çok güzel bir gün geçirmişsiniz umarım ileride hepinizi tekrar göreceğim canım :-))

Ezgi Erdoğan dedi ki...

Ne kadar güzel çıkmışsın bütün fotoğraflarda :) O günü tekrar yaşadım fotoğraflara bakarken, umarım tekrar görüşebiliriz :)

Sevil Şahin dedi ki...

Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir. 3 mayıs cumartesi günü yapılacaktır.

Tüm detaylar www.birdemliksohbet.com adresinde..

Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

hayatreceli dedi ki...

@gulsencim canım bende çok mutlu oldum sizleri tanıdığıma öperim canım:))

@audrey canım yaa keşke sende olaydın gerçekten bak ne güzel tekrar görüşmüş olurduk:)) kocaman öoperim...

@ezgicim canım benim çok teşekkür ederim o senin klbinin güzelliği çok çok öptüm inşallah bi daha görüşürüz:))

@sevil hanım katılmak isteriz tabi mailden iletişime geçiyorum...

hayatreceli dedi ki...

@gulsencim canım bende çok mutlu oldum sizleri tanıdığıma öperim canım:))

@audrey canım yaa keşke sende olaydın gerçekten bak ne güzel tekrar görüşmüş olurduk:)) kocaman öoperim...

@ezgicim canım benim çok teşekkür ederim o senin klbinin güzelliği çok çok öptüm inşallah bi daha görüşürüz:))

@sevil hanım katılmak isteriz tabi mailden iletişime geçiyorum...

makyajlı kareler dedi ki...

Optum kuzum kocaman tekrar görüşürüz; ))

ilknurundunyasi dedi ki...

seni tanımak keyifliydi gülen yüzün solmasın şekerim:))

hayatreceli dedi ki...

@çğdemim canımmm seninle bol bol görşeceğiz zaten çok öptüm:))

@ilknurcum seni de tanımak çok keyifliydi kocaman sevgiler:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.