KIRIK ŞEMSİYE İLE BAHARA MERHABA ETKİNLİĞİNİN GÜZEL SPONSORLARI...

Mutlu günler reçellerim geçtiğimiz hafta sonu harika bir etkinlikteydik bildiğiniz üzere işte o etkinliğin son postunu yapıyorum. Bizlere o gün harika sponsorlar eşlik etti. Hepsi birbirinden değerli sponsorlarımız yine harika ürünler, hediyeler getirmişlerdi. Veee gelsin hediyelerimiz.....


 Bizlere sunduğu cilt bakımıyla dalton kozmetiğe çok teşekkürler...


Farinabelle yine bizimleydi bu sefer daha farklı ürünleriyle...teşekkürler


essence kozmetik harika bir kozmetik takımıyla muhteşemdi çok teşekkürler


kahvaltı soframızda peynirleriyle tat veren candaroğlu süt ürünlerine çok teşekkürler..


yumuşacık çamaşırlar ve evler için daline çok teşekkürler.


ahh harika bir paketti harika ürünler bu güzel paket için lotis pharma ya çok teşekkürler...


günümüze bu güzel kurabiyeleriyle renk katan pastada pastaya çok teşekkürler.


Dr.Oetker bize sunduğun harika tatlara çok teşekkürler...


sevgili otacı bu güzel paket için çok teşekkürler.


sevgili dival konsept bizlere kutlu doğum haftası için harika ürünler tasarlamış miss gibi gül kokuyor çok teşekkürler...


Amway artistry bizlere muhteşem bir çanta hazırlamış çok teşekkürler.. 


dove sen ne güzel bir sponsorsun bizlere bakımlı olmak için harika şeyler göndermişsin çok teşekkürler...


ellerimiz ve ayaklarımız artık solenne ile daha bakımlı bu güzel paket için beray kozmetiğe çok teşekkürler.


Farmako kozmetik bizleri aleesandro nun  muhteşem ojeleriyle tanıştırdı ve ben bayıldımmmm:))


Parti paketi şüphesiz etkinliğin en eğlenceli sponsoruydu bizlerde onların ürünleriyle çok eğlendik bu eğlenceli paket için çok teşekkürler.


kozmokilinik bizlere muhteşem bir paket hazırlamış ben görünce waoovv dedim....


hipp bebek mamaları bizlere sağlıklı bebek besinleri getirmiş tabii benim çocuğum olmadığı için bunlar direkt benim mintiye gitti:))


cyrene yine bizi yalnız bırakmamış ve gelmiş bu ikinci cyrenem ve çok mutlu oldum..


 Tchibo her bir blogger için ayrı ayrı hediyeler düşünmüş çok ince bir davranış çok teşekkürler...


söke un harika ürünleriyle bize eşlik etti çok teşekkürler...


Nar gourmet bize harika ahududu reçeli göndermiş hemde bana reçelime işte bunu çok sevdim...:)


Özcan şemsiye şüphesiz günün en verimli hediyesi oldu onun sayesinde harika renkli fotolar çektirdik çok teşekkürler..


bu harika makyaj temizleme mendilleri için Ben NYE ye çok teşekkürler sayesinde değişik birşey deneyeceğim..


İŞte bunları çok sevdimmm bu harika bir paketti bütün bunlar için pinkblack beauty care ye çok teşekkürler...kendisini de çok sevdim çok tatlı bir kız..


vee son olarak vaseline bu harika 3 lü seti göndermiş çok teşekkürler artık vücutlar her daim yumuşacık:))



İşte böyle reçellerim harika bir günün bizlere hediyeleri,  bir sonra ki event a görüşmek üzere hepinize sonsuz ve kocaman sevgiler...Ürünleri denedikçe paylaşacağım:)))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel bir gündü canım :) Tanıştığıma memnun oldum..Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere :) Sevgiler..

hayatreceli dedi ki...

Büşracım bende orada ki herkesi tanıdığıma çok memnunn oldum öperim sevgiler canım:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.