KIRIK ŞEMSİYE İLE BAHARA MERHABA ETKİNLİĞİNİN MEKANI SECRET GARDEN...

Merhabaaaa gününüz aydın olsun  reçellerim nasılsınız umarım herşey yolundadır. Yolunda değilse de hersey zamanla düzelecektir. Sadece zaman bırakın ve bekleyin.
Biz bloggerlar geçen hafta sonu yine harika bir etkinlikteydik. Sevgili arkadaşım Kırık Şemsiye Esra'cığımın yapmış olduğu etkinlikteydik. Harika zaman geçirdik.Yeni arkadaşlıklar kurduk yeni insanlar tanıdık. Bir çok ortak noktamızın ve  ilgi alanlarımızın aynı olduğu yepyeni arkadaşlıklar kurduk.

Mekanımız Secret Garden  bizlere harika zaman geçirtti. Verdikleri emeklere buradan teşekkür ediyoruım. Harika bir hizmet anlayışları var. Ne dersek geldi ve yapıldı o yüzden buradan gitmek isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Hem manzarası, hem doğası, hem hizmeti harika umarım tekrar gitme fırsatım olabilir. O gün havanın yağmurlu olmasından dolayı bahçesinin keyfini pek çıkaramadık güzel havalarda çok daha güzel olacağından eminim.

Mekanımız SECRET GARDEN' dan KARELER
BAHÇESİNDEKİ GÜZELLİKLER, MANZARASI ve DOĞAYLA İÇİÇE...














BİZLERE HARİKA SOFRALAR KURMUŞLARDI...







Harika bir gündü mekanımıza tekrar teşekkürler tabii bu eventin paylaşımları bu kadar değil sırada bloggerlar ve sponsorlar var hepinizi kucaklıyorum ve seviyorum sevgiler...

2 yorum:

Pinarla Hayat dedi ki...

Şimdi postunu okuyunca farkettim canım, ben kahveyi direk hüpletmişim resmini çekmek aklıma gelmemiş :))Öyle güzel sohbetler ettik ki bazı ayrıntıları bu güzelliklerin içinde görmemişim.. Biz gerçekten 24 özel kadınız :)
Öpüyorumm seni, sevgiler...

hayatreceli dedi ki...

Pınarcım tatlım benim ben hayatta atlamam öyle şeyleri bi dahakine sana da hatırlatırım:)) bende seni kocaman öptüm canikom:*

Blogger tarafından desteklenmektedir.