RAEN EL YAPIMI GÜL TONİC HYDROLATE ve RAEN ARDIÇ SABUNU

Merhaba sevgili reçellerim, harika bir ay daha bitiyor ve baharın en güzel ayı olan Nisan'a giriyoruz çoık az kaldı. Tabi ki ben Mayıs çocuğu olduğum için Mayıs'a aşığım.
Böyle güzel havalar gelmişken yaz mevsimine yaklaşırken bahar ayında cildimize ve kendimize bakmamız gerek. Bugün sizlere geçenlerde Biricit arkadaşımın kadınlar günü etkinliğinde sponsorumuz RAEN tarafından bizlere hediye edilen  gül tonic ve ardıç sabunundan bahsetmek istiyorum. Her ikisini de kullanmaya başladım ve çok mutlu bir cilde kavuştum. Sizlerde merak ediyorsanız hadi bakalım okumaya başlayın:)

Ardıç sabunu ve El yapımı Gül Tonic Hydrolate.



El yapımı olduğu o kadar belli ki kokusundan anlıyorsunuz çünkü daha önce bu kadar yoğun organik bir gül kokusu kokladığınızı sanmıyorum. Sürdükten sonra yumuşacık yapıyor kadife gibi bir cilt çıkıyor ortaya. Çok değil pamuğu ıslatacak kadar döktükten sonra cildinize tampon yapar gibi uygulayın ve tamamen el yapımı gül tonic hydrolate in keyfini yaşayın. Bir çok noktada kullanılıyor tek ürün çok işlevsellik istiyorsanız Raen Gül tonic tam size göre...

- Makyaj temizleyici olarak
- Farklı cilt bakım ürünlerini karıştırmak için
- Cildi canlandırmak için
- Makyaj öncesi makyajı daha stabil hale getirmek için idealdir.


Gül Tonic Hydrolate merak edenlere tık tık...

Ardıç sabunu harika cildinize müthiş faydaları var. İlk yıkamaya başladığınız anda farkı fark ediyorsunuz. Cildinize şeffaflık ve parlaklık veriyor. Cildinizde oluşan sivilce var ise siyah nokta var ise temizliyor. Pürüzsüz, pırıl pırıl bir cilt yaratıyor. Kokusu çok kötü evet katılıyorum ama yarattığı etki tartışılmaz...
Sabunu köpürtüyorsunuz köpüğü cildinize sürüyorsunuz 1-2 dakika bekliyorsunuz köpük kuruyor ve duruluyorsunuz.

sağ taraf sabunun uygulaması, sol taraf gül toniğin sürülüşü...

Sabunu merak edenlere merak edenlere tık tık..

Deneyeceğimiz yeni ürünlerde tekrar buluşmak üzere sevgiler reçellerim...


2 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

canım bende cok beğendim cok doğal bir urun kokusunuda cok beğendim :) opuyorum tatlım

hayatreceli dedi ki...

@biricitciğim canım aynen bende çok sevdim:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.