ROMANTİK VE MELANKOLİK...(Bu hafta izlediklerim)

İyi akşamlar reçellerim, nasılsınız bakalım ben bu aralar kendimi harika hissediyorum neden bilmiyorum ama sanki her şeye güzel ve pozitif bakmak insana iyi geliyor...

Bugün yorulduğum bir gündü çok sevdiğim arkadaşım Özlem'e kahvaltıya gittim biraz uzakta oturuyor bana göre. Sonra oradan İKEA ya gittim alışveriş yaptım onları eve taşırken baya yoruldum tabii, İkea da gez sonra eve gel ayaklarım yoruldu valla. Eve gelince harika bir romantik komedi seyrederek günün yorgunluğunu atmak istedim son günlerde hergün bir romantik komedi film seçip izliyorum...

İŞTE İZLEDİKLERİM GELSİN...

1.gün Neredeyse Evli; sıradan bir film ama keyifli evlendikten sonra evliliğiniz geçersiz olduğunu öğrenseydinzi ne yapardınız? işte filmde bunu anlatmış:))


2.gün Aşkın büyüsü; çok ama çok güzel bir film aşkı doyasıya anlatmış İMDB puanı 7.0


3.gün Gelinlerin savaşı; Çok zevk aldım harika bir komedi ama romantik :)) İki arkadaşın düğünlerinin aynı güne düşmesi ve yaşanılan rekabet ama sonu çok duygusal hayatta gerçek dostu olanlara gelsin...


4.gün Aşk yemini; Çok izlenilesi bir film çok ama çok romantik komedi yok fazla ama aşkı iliklerinize kadar hissediyorsunuz ve gerçek bir hayat hikayesi olması daha da güzel yapıyor...


5.gün Aşk çeşmesi; Çok komik akşam akşam gülümsetti beni aşkı gülerek izledim sonu çok güzeldi...


İşte böyle reçellerim, akşam akşam dinledim bu şarkıyı dilme dolandı çok melankolik geldi bana hayata romantik, melankolik, ve sevgiyle bakan reçellere gelsin...
iyi geceler sevgiler...


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.