BAŞDEĞİRMEN DE DOGANİN UYANIŞI...


İyi pazar aksamlari recellerim, nasilsiniz ben bomba gibiyim bugun gitmeyi cok sevdigimiz Karamursel'e bagli Basdegirmendeydik. O kadar guzel ve huzur dolu bir yer ki insan orada dogayla icice kalma firsati yakaliyor. Ormanin icinde harika köy kahvaltisini yaparken kendinizi ormanin kokusuna ve derinligine birakiyorsunuz. Kesinlikle gidin tavsiye ederim. Yaz aylarinda havuzu var serinlemek isteyenlere ama ben en cok baharini seviyorum konaklamakta mumkun cok cici ve guzel evleri var. Ama kahvaltisi on numara masayi donatiyorlar hepsini bitiremiyorsunuz bile...
İlk firsatta mutlaka gidin ve doganin guzelligini kesfedin. Simdilerde doga uyanmaya calisiyor biz bugun orada buna taniklik ettik:)))
Hepinize kocaman sevgiler
Bir baska gezide bulusmak dilegiyle..
Mutlu aksamlar recellerim...


















5 yorum:

Unknown dedi ki...

Hiiii en sevdiğim yer, bayılırım buraya, baharda her haftasonu olmasa da 2 kere gideriz :) Buralara kadar gelinmişşş bilseydim ben de ugrardım :)

DaRmAn dedi ki...

sanki toprağın çimenin,çiçeğin kokusu geldi burnumaaa..
Çok iyi geldi pazartesi sabah sabahhh :))

hayatreceli dedi ki...

@fulyacım keşke haberim olsaydı senin oralara yakın olduğunu bilmiyordum inşallah bir dahakine buluşuruz hatta kimbilir kadın bloggerlar buluşup gidelim:))

@darmancım çok teşekkürler canlısı bir başka güzel gitmenizi tavsiye ederim.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Gidilecek yerler listeme ekledim, paylaşım için teşekkürler...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Gidilecek yerler listeme ekledim, paylaşım için teşekkürler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.