AVON İNFİNİTİZE MASKARA

Merhaba recellerim iyi aksamlar olsun hepinize:)
Size bu aksam Avonun cok begendigim maskarasini yazmak anlatmak istiyorum.
Fircasinin tutusu, kirpikleri kavrayisi, sürüşü o kadar guzel ki kirpikleri tek tek ayiriyor, kiviriyor ve simsiyah yapiyor. Ben cok memnun kaldim ve sevdim dış ambalajinin rengide enerji rengi turuncu cok sevimli:))


Ozel gecelerde, gunduzlerinizde kirpiklerinizin dikkat cekici olmasini istiyorsaniz mutlaka deneyin recellerim. Fircasinin yapisi daha once gorduklerinize asla benzemiyor haydi sürün ve çıkın;))
Mutlu, huzurlu geceler hepinize recellerim:))
Sevgiyle ve bakimli kalin...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Gerçekten ilginç görünüyor, denenesi.. Daha önce hiç Avon rimeli denememiştim, bi şans vermenin zamanı geldi demek :)

Yeni izleyicinim, bana da beklerim :)

hayatreceli dedi ki...

@vintage cim mutlaka dene ben çok memnun kaldım sende denemelisin :))

Blogger tarafından desteklenmektedir.