TRAKYANIN İNCİSİ EDİRNE VE UZUNKÖPRÜ....

İyi akşamlar reçellerim uzun zamandır bloğumla ilgilenemedim. Malum işten çıktıktan sonra baya bir işlerim oldu biraz da hiç bir şeyle ilgilenmemek istedim açıkçası bir süre ara vermiştim. Ama bu blogger olmak öyle bir şey ki daha fazla uzak kalamadım. Bulaşıcı hastalık gibi insan özlüyor yazdıklarını, sizleri ve arkadaşlıkları:)

Açılışımızı bir Edirne gezisi ile yapıyorum. Yılbaşında yapmış olduğumuz bir geziyi paylaşmak istedim. Enez ayağını sizlerle paylaşmıştım şimdi de biraz geç kalmış olan EDİRNE'yi sizlere sunuyorum. Edirne hem benim memleketim hem de modernize ve kültürel açıdan çok zengin bir ilimizdir. Edirne'li olmaktan her daim gurur duymuşumdur belki de CHP'nın  kalelerinden biri olduğu içindir sanırım...:)
Hepinize iyi seyirler...

UZUNKÖPRÜ



KÖPRÜ O KADAR GÖRKEMLİ Kİ UZUNLUĞUNA BAKARKEN KENDİNİZDEN GEÇİYORSUNUZ TEK BİR FOTOĞRAF KARESİNE SIĞMIYOR... 




EDİRNE

MERİÇİN KENARINDA 110 YILLIK UN FABRİKASI ARTIK ÇALIŞMIYOR...


EDİRNE'NİN ESKİDEN GÜMRÜK KARAKOLU ŞİMDİLERDE RESTORE EDİLMİŞ CAFE OLARAK HİZMET VERİYOR BURADA MERİÇİN KENARINDA KAHVE İÇTİK...


MUHTEŞEM MİMARİSİYLE SELİMİYE CAMİİ, İNSAN BUNU GÖRÜNCE ŞAŞKINLIĞINI GİZLEYEMİYOR...


CAMİNİN AVLUSU



VEE CAMİNİN İÇİ...





SELİMİYE'NİN BAHÇESİ


TABİİ ORAYA KADAR GİTMİŞKEN KUŞLARA YEM ATMADAN DÖNMEDİM:)




BÜYÜK USTA MİMAR SİNAN


EDİRNE'NİN ARASTA ÇARŞISI



MEŞHUR MEYVE SABUNLARI



BİR DE ESKİ CAMİ VAR SELİMİYE'NİN HEMEN ALTINDA BAHÇESİNDEKİ GÖRKEMLİ YAZI İŞÇİLİĞİ


İÇERİSİNDEKİ GÜZELLİK(ESKİ CAMİİ)





MEŞHUR OSMAN USTAMIZ EDİRNE'YE YOLUNUZ DÜŞERSE OSMAN USTANIN KÖFTESİNİ VE MEŞHUR EDİRNE CİĞERİNİ YEMEDEN DÖNMEYİN:)


EDİRNE'NİN LALEZAR BÖLGESİNDEKİ MERİÇE UZANAN GÜZEL KÖPRÜSÜ UZUNKÖPRÜ KADAR UZUN DEĞİL TABİKİ AMA BU DA ÇOK GÜZELDİ...



 İşte bu kadar reçellerim en kısa zamanda yeni bir geziyle buluşmak üzere hoşçakalın:)
sevgiler...
























2 yorum:

rüya dedi ki...

ben de Edirneliyim ve Edirne'de yaşıyorum. geldiğinizde keşke görüşebilseydik. Sizi tanımak isterdim.

hayatreceli dedi ki...

yaa gerçek mi bilmiyordum ki ama zaten kalmadık canım benim inşallah bir gün tekrar gelirsek mutlaka ararım seni öperim:)))

Blogger tarafından desteklenmektedir.