İşimi Bırakırken Müdürlerimden Sürpriz:))

Merhaba reçeller, o kadar fazla şey birikti ki hepsini sırayla paylaşacağım inşallah. İşimden ayrılırken müdürlerimin bana aldığı hediyeler vardı. Ama ancak fırsat bulabiliyorum paylaşmaya. Benim için her ikisi de çok ama çok değerli kullandıkça harika bir iş ve harika çalışma arkadaşlarımı her daim hatırlayacağım:))

Bu seramik Paşabahçe vazo Direktörüm Derya bey tarafından verildi bana ben çok beğendim severek te kullanıyorum. Kendisi gibi naif ve ince bir hediye almış sağolsun:))


Bu güzel Esse den alınmış termosu ise elinde büyüdüğüm ablam gibi gördüğüm Müdürüm Sevgili Müjgan hanımdan aldım. Kendisi gibi sımsıcak bir hediye almış sağolsun:))


Hediye almak vermek en sevdiğim şeylerden, işimden ayrılırken aldıklarımı her zaman gururla kullanacağım..
mutlu akşamlar reçellerim...

2 yorum:

aysp dedi ki...

güzel günlerde kullan. mutlu ayrılmak sevilerek ayrılmak ne güzel :)

hayatreceli dedi ki...

aynen aycelcem önemli olanda o zaten huzurla ayrılabilmek:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.