AŞKIMIZ AKSARAY'ın EN BÜYÜK YANGINI OYUNUNDAN KESİTLER...

Reçellerim geçenlerde Devlet Tiyatrolarının evime çok yakın bir sahnesinin olmasından dolayı tiyatroya gittim. Daha önceleri gidemiyordum çalıştığımdan dolayı pek vakit olmuyordu. Ama artık bol bol vaktim var ve kendim için sanat zamanları ayırıyorum...:)

Gecen gün güzel bir oyuna gittim Aşkımız Aksaray'ın En Büyük Yangını oyunu gelmişti müzikal çok keyifli ve zevkli geçti 2 saat nasıl geçti anlamadım..

Oyuna bakış;
“Eski İstanbul Aksaray’da bir mahalle ve mahalledeki tulumbacılar ve Firuz Bey, çok sevdiği (oğlu gibi sevdiği) Artin’e mahallelerine yeni taşınan eski saraylı Mahitap Hatun’u yakıştırması. Birbirlerine aşklarını ilan ettirmesi ve bu mahalledeki tulumbacılar, kadınlar, gençler, çocuklar… Şarkılarla, danslarla… Ve meşhur Aksaray yangını…







Eğer yakınınıza gelirse mutlaka izleyin hem gülümseten hem düşündüren bir oyun...
Oyunlarımızın devamı gelecek ....
Gülümseten günlere...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.