ÇİÇEK SEPETİNDEN HARİKA SÜRPRİZ...

İyi akşamlar reçellerim, nasılsınız bakalım inşallah süpersinizdir. Harika bir hafta sonu geçirirsiniz umarım:)

Sizlere bugün Çiçek Sepetinden bahsedeceğim, o kadar sürprizlerle dolular ki bana harika bir hediye göndermişler. Bende tüm dostlarımla ikram ederek herkesin bu lezzeti tatmasını sağladım.

Çiçek sepeti kulvarında rakiplerine fark atmış, gerek kalitesiyle, gerek müşteri memnuniyetiyle inanılmaz bir site. Harika ürünleri olan ve her gün bu ürünlere yenilerini ekleyerek ürün yelpazesini genişletmeye devam etmekte.
Bana Gurme serisinden harika bir kek buketi göndermişler. Ama çiçekleri, hediyelikleri de harika etrafımda Çiçek sepetinden bir çok  sipariş veren dostlarım olduğu için, hemen hemen her ürününü yakından görme fırsatım oluyor.
Kibar, samimi, değişikliğe açık yaklaşımlarıyla Çiçek Sepeti sevdiklerinize ve dostlarınıza hiç düşünmeden sipariş verebileceğiniz tek adres...

hediye seçenekleri ile yaklaşan 14 Şubat için,  sevgililer günü çiçek, sevgililer günü hediyeleri ile o gune ozel bir kutlama yapabilirsiniz...
Çiçek seçenekleri ise birbirinden güzel ve iddialı benden söylemesi...

Sitelerine bir göz atın derim harika seçenekleri ve güzellikleri görmeniz için:))
http://www.ciceksepeti.com/

Ve benim hediyem....






Mutlu, huzurlu, ağzınızın tatlandığı güzel hafta sonları olsun reçellerim...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.