GÜZEL BUĞULU BAKIŞLAR...

Mutlu ve huzurlu pazartesiler olsun reçellerim, ben işten çıktım çıkalı havalar hep iyi gitti ilk defa soğuk havada sımsıcak evimde oturma keyfini sürüyorum:))) harika bir şeymiş yahu erken kalkmadan havanın tadını çıkarmak ben bu evi sevdim sanırım:))

Eski postlarımda paylaşmıştım göz makyajlarını, aklıma bayağıdır böyle post yapmadığım geldi..
Gelsin güzel makyajlı gözler postum..Makyaj bir sanattır bunu unutmayın reçellerim...










Kocaman sevgiler hepinizee:)))

8 yorum:

Elidaa dedi ki...

Renkli farlar pek bana göre olmasa da siyah,gri ve nude tonlarda yapılan göz makyajlarına bayılıyorum ..görseller müthiş :)

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel makyajlar. Keşke bende yapabilsem :)

Gurme Şirine dedi ki...

bencede makyaj sanattır...

göz altı kapatıcım olmadan asla dışarı çıkmam :))

Hayatın Tatları dedi ki...

ikinci resimdeki görüntüye bayıldım.kaşlar makyaj süper :)

hayatreceli dedi ki...

@elidam evet bende gri tonlarını severim daha buğulu duruyor:)

@hülyacım kolay aslında yapabilirsin sürekli yap sil bi süre sonra elin alışıyor:)

@şirinem bende allığım ve rimelim olmadan asla :))

@hayatın tadları canım evet hepsi birbirinden güzel yapınca her şey güzel oluyor:)

hepinize kocaman sevgiler...

Culturella dedi ki...

hepsine bayıldım..keşke ben de makyajda bu kadar başarılı olabilsemmm

PINKY FASHION dedi ki...

favorim kesinlikle 3. makyaj ;)

hayatreceli dedi ki...

gülşah cım yapabilirsin böyle düşünme yapmaya başlayınca arkası geliyor:))

pinkyciğim beğenine sevindim evet buğulu bakışlar :)))
sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.