MeyVagondan Hediyem:)

İyi akşamlar reçellerim, nasılsınız ben süperim hayatımda işten ayrılma kararımdan sonra, bir radikal karar daha aldım ve sigarayı bıraktım umarım devamı gelir ve bir daha elime hiç almam o mereti....

Bildiğiniz üzere MeyVagonla harika bir kampanya yapmıştık. Sağolsun MeyVagon bana harika bir çikolatalı kek çiçeği göndermiş. Görüntüsü, özellikle tadı kalitesi hijyeni dört dörtlük çok beğendim. Böyle sevdiklerinize hediyeler göndermek istiyorsanız MeyVagondan gönül rahatlığıyla gönderebilirsiniz.

İşte bana gelen tatlı mı tatlı, güzel mi güzel keklerim:))








Mutlu,huzurlu akşamlar olsun reçellerim.....

2 yorum:

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

güzel kekler,,, biz bayanlar çiçeğe de tatlıya da dayanamayız dimi...

siyah kuğu dedi ki...

Keklerini güle güle ye canım:))
bende sigarayı bırakmıştım sonra başladım sonra bıraktım sonra yine başladım bir arkadaşıma söyledim bana günde kaç tane içiyorsun dedi hafta yada iki haftada bir tane dedim iyi devam et sen içmeye dedi:)))

Blogger tarafından desteklenmektedir.