ÇİÇEKLERİN BÜYÜSÜ 2:) (farklı bir bakış açısı)

Günaydın reçellerim nasılsınız bugün, İstanbul soğuk yağış şimdilik yok ama yağacak gibi de duruyor. Mevsimler güzeldir yeter ki yaşamasını bilelim. Her ayın her anın tadını çıkaralım, sevgiyle yaklaşalım bu çirkin dünyaya, insanları kucaklayalım, hoşgörülü olalım, huzur istiyorsak önce biz huzur verelim ki istediğimiz bize gelsin. Candan güzel günler olsun...

Bu soğuk günde düşündümde içimizin ısınması gerek bu posttan bir kere yapmıştım, ben toprakla uğraşmasını çok seven biriyim keşke bahçem olsa toprağım olsada eksem biçsem ama nerdeee taş yığınlarının ortasında yaşamaya çalışıyoruz. İşte bu yüzden de çiçekleri, böcekleri, otları, bitkileri çok severim o yüzden bugün baktığınızda içinizin kıpır kıpır olacağı bir post yolluyorum sizlere..

cıvıl cıvıl, kıpır kıpır olsun tüm bedeniniz ...

Bu sefer bir farklılık yaptım her çiçeğe anlam yükledim bakalım sevecek misiniz?

Benim sen gittikten sonrada dallarım yeşildi, hiç bıkmadan usanmadan açtım hep açtım...



Her zaman dayandığım bir omuz gibisin, sevincimde ve hüznümde...


Tek başıma bile olsam bu hayatı seviyorum..çünkü o bana verilen bir hediyedir...


Sen yanıma geldiğinde en soluk halim bile can bulur ve kıpırdar benliğimin her noktası...
 

Ben yaşarım kendimce her koşulda saf ve temiz kalırım, yeryüzündeki çirkinliklere inat...


Sen neşe kaynağı gibi sıcak ve samimisin ne yöne baksam gözlerini görürüm her daim...


Sen en kalabalık yerlerde bile göreceğimsin kokundan varlığından bulurum seni...


Seni sevmek o kadar çok ki nereye baksam, nerede dursam elimde hep sen...


Ömür o kadar kısa ki her an değerli, heran ilk ve tek o yüzden çeşit çeşit yaşıyorum seni hayat..


Çarşambanız kutlu, mutlu, huzurlu olsun..:) hepinizi öperim reçellerim...

5 yorum:

DaRmAn dedi ki...

Her zaman dayandığım bir omuz gibisin, sevincimde ve hüznümde................. bumudur evet budur... :))
bende seni öptüm reçelcim ;)

Gurme Şirine dedi ki...

ayy çiçekler çok güzel...
anlam yüklemende çok hoş olmuş...
bayıldım...
yüreğine sağlık canım...

hayatreceli dedi ki...

@darmancığım bak bunu düşünmemiştim herkes kendine seçmeli bence bir tane canımsın sevgiler:)

@teşekkürler şirinem kocaman sevgiler..

Unknown dedi ki...

ben ikinci resmi ve anlamını seciyorum.gerci tek başıma değilim cok şükür ama cok anlamlı buldum <3

hepsisatista.blogspot.com

hayatreceli dedi ki...

teşekkürler piacığım sevgilerle:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.