REÇELİM 1 YAŞINDA...(Gecikmeli de olsa)

Sevgili reçellerim;
Bugün post üstüne post yaparken birden farkettim ki bloğumun doğum günü gelmiş te geçmiş bile geçen sene 22 Kasım'da açmışım bloğumu vay be ne çabuk geçmiş zaman ve ben ne çabuk biriktirmişim bütün herşeyi...

Reçel bloğum;

Tam bir senedir hüzünlerimi, sevinçlerimi, kederlerimi, arzularımı, isteklerimi, hayallerimi, gördüklerimi, hissettiklerimi senin sayende paylaştım, sen benim elim, kolum, kulağım, dilim, gözlerim oldun. Biliyormusun iyi ki açmışım seni ve iyi ki biri sürü yol katetmişik arada seni unuttum ilgilenemedim ama sen her seferinde bana kendini hatırlatmayı bildin. Şimdi bir sene oldu ya sen doğalı inşallah  nice yıllar var olur ve kocaman olursun sayende bende kendimi buldum ve bulmaya da devam edeceğim...


 

Mutlu yıllara BLOĞUM...

14 yorum:

edda :) dedi ki...

çok güzel bir blog,başarılarınız hep daim olsun,,beni de takip etmeyi unutmayın...Sevgilerimle :))

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Nice senelere
sevgiler

hayatreceli dedi ki...

@edda cım canım zaten izleyicinim ben senin recelim benim:))güzel dileklerin için cok ama cok teşekkürler sevgiler...

@yasemincim geldiğin için çok teşekkürler bende sana geldim çok teşekkürler..

Unknown dedi ki...

nce güzel yıllara olsun. ben de beklerim.

hayatreceli dedi ki...

teşekkürler faziciğim izleyicin oldum:)

Elidaa dedi ki...

1 er gün arayla doğmuş bloglarımız :) Kutlu, mutlu olsun nice güzel yıllara ;)

hayatreceli dedi ki...

elidacığım ne güzel işte kırklarımız karışmış:)) sana mutlu yıllar olsun canım:)
sevgiler...

GüzelGül dedi ki...

canim iyikide acmissin nice nice senelere :)

Mein Blog/Blogum

Gurme Şirine dedi ki...

blogunun doğum günüsü kutlu olsun canım...
nice mutlu senelere inşallah...
senin her zaman burda görmek dileğiyle...

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

mutlu yıllar dılerım bloguna daha nıce nıce yıllara ınsallah:) sevgıler recelım:)

hayatreceli dedi ki...

@güzelgülüm çok teşekkür ederim canım benim:) iyiki sizleri tanıdım:)

@şirinem bende iyiki sizleri tanıdım bu blog sayesinde her şehirden arkadaşlarım oldu:)

@biricitciğim çok teşekkürler canım uzun yıllar burada olmak dileğiyle sevgiler:)

antiparadiqma dedi ki...

daha bi kaç sene daha devir , iyice artar bağınız :)
kutlu mutlu olsun :)

hayatreceli dedi ki...

evet antiparadiqmacım haklısın bu bağ başka insan kopamıyor belkide benim kendimi en iyi ifade ettiğim yer ondandır..öperim canım sevgiler...

hayatreceli dedi ki...

evet antiparadiqmacım haklısın bu bağ başka insan kopamıyor belkide benim kendimi en iyi ifade ettiğim yer ondandır..öperim canım sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.