DİYARBAKIR li li li li li li:))

Günaydın günaydın benim sevgili reçellerim, nasılsınız bugün bakalım ben iyiyim valla bugün izne çıkıyorum bir hafta tatil yapacağım...:)
Bugün gitmden bir gezi postu yaparak gitmeyi uygun buldum efendim. Güneydoğu turlarımızı yavaş yavaş bitiriyoruz en fazla daha iki post çıkabilir:))

Bugün Güneydoğunun parisi Diyarbakır'dan sesleneceğim sizlere gerçi ben oranın insanını pek sevmedim ama yinede keyif aldım tabikine..Bilmiyorum bütün doğuyu ve Güneydoğuyu gezdik ama en soğuk insanla Diyarbakır'da karşılaştım belkide bana öyle gelmiştir. Her neyse Diyarbakır'ı merak edenler, görmek isteyenler haydi buyrun Diyarbakır'aaa:)))) Çok fazla resim yok çünkü Diyarbakırda belli başlı iki üç yer vardı onları gezdik çünkü çok sıcaktı fazla dışarıda kalınamıyordu gece de otelimizde zaman geçirdik...

DİYARBAKIR KALE İÇLERİ SURLARIN UZUNLUĞU 5.5 KM Yİ GEÇİYOR AMA ZAMANLA TAHRİP OLMUŞ O SURLAR BÖLÜNMÜŞ VE ŞEHRE KARIŞMIŞ BÜTÜN SURLARI BULMAK NERDEYSE İMKANSIZ...


KALE İÇİNDEN BİR DİYARBAKIRA DOĞRU BİR GÖRÜNTÜ



BÖLÜNEN SURLARDAN BİR KESİT



SURLARIN İÇİNDE BİR MEKAN SANIRIM BELEDİYEYE AİTTİ...


VEE DİYARBAKIRIN EN ÜNLÜ CAMİİSİ ULU CAMİ GERÇEKTEN EL İŞÇİLİĞİ TARİHSEL DOKUNUŞLARI GÖRÜLMEYE DEĞER...



CAMİNİN AVLUSU


DİYARBAKIRIN SİMGESİ OLAN DÖRT AYAKLI MİNARE ÇOK ESKİ VE ÇOK İLGİNÇ CAMİYE YAPIŞIK DEĞİL DIŞARIDA VE DÖRT TANEDE AYAĞI VAR ALTINDAN GEÇİLİRSE DİLEKLER KABUL OLURMUŞ TABİKİ NE YAPTIK GEÇTİK...:)




ÜNLÜ YEMEK KABURGA DOLMASININ ANAVATANI OLAN DİYARBAKIR DA TABİKİ ÜNLÜ VE EN ESKİ KABURGA DOLMACISINA GİTTİK VE YEDİK PİDELERİ EZMELERİ DOLMASI HARİKAYDI SONRADA OTELİMİZE GELDİK VE DİYARBAKIRI GECE RESİMLEDİK...



DİYARBAKIRDAN ÇIKIP HASANKEYF E DOĞRU YOL ALIRKEN GEÇTİĞİMİZ ÜNLÜ KÖPRÜ MALABADİ KÖPRÜSÜ HALUK LEVENTİN ŞARKISINI SÖYLEDİĞİ O GÜZEL KÖPRÜ, TAHRİP OLMAMA ADINA ÜZERİNE ÇIKIŞLAR YASAK GÖNÜL ÜZERİNDE FOTO İSTERDİ AMA MAALESEF YANINDAN ÇEKEBİLDİK..




Herkese mutlu hafta sonları ve tabi banada iyi tatillerr:)))

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.