EVİMİZE GELSİN:(

İcimden bu siiri yazmak geldi aa dostlar cunku cocuklugumun gelin oldugum evin yikilisina sahit oluyorum kentlesmek icin 3 katli evimiz yikilip yerine koca koca binalar dikecekler recellerim. Yenisi guzel olucak belki ama eski tat eski guzellikler hic bir zaman geri gelmeyecek. İste bu yuzden babaannemler, amcamlar, annemler tabiki ayri yerlere tasindilar takii evler olana kadar.. Annemler uzaga gitii yuregim buruk ve huzunluyum bu gece ama olsun tek tesellim sagligimiz yerinde olsun bunada katlaniriz.....



Sahipsiz kaldı elim kolum
Bir nefesimi alirken birini veriyorum
Vazgecilmislikler hatiralar her tarafimda
Bir gun gelecek ve bitecek biliyorum

Sevdiklerim, çınarlarım, ailem
Hepsini tek tek ariyorum
Gecelerimiz dugunlerimiz sohbetlerimiz
Simdi yok artik, ben gelecegi bekliyorum

Savruldu hatiralar goz gore gore
Cocuklugum, gencligim her birini sakliyorum
Her bir kosesi agladi biz orayi terkederken
Dusuncelerim hep ayni cunku agliyorum

Evimiz, damımız kentlesme ugruna kül oldu
İsiklar sondu her kat karanlik goruyorum
Dun anamı babamı ugurladim gozlerim yasli
Hayatın böyle gelisine ana avrat sövüyorummm

İyi geceler recellerim...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yüreğine sağlık,çok güzel ve anlamlı olmuş şiirin çok beğendim.
Malesef Evinize üzüldüm arkadaşım:(

guzellerguzelinergiz dedi ki...

ınsan duvarına penceresıne tasına degıl en cok orda ıcıne sınmıs hatıralara uzuluyor zaten...
ama canlar sagolsun yenıden hatıralar olusturulur be arkadasım...

Blogger tarafından desteklenmektedir.